  • 41. Data: 2011-09-29 21:26:42
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Sep 2011 19:53:12 +0200, megrims

    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs

    Dramat. :/

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 42. Data: 2011-09-29 21:28:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.09.2011 19:53, megrims pisze:
    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >
    > Szkoda całkowita

    http://maps.google.com/?ll=51.732853,19.487995&spn=0
    .00091,0.002411&t=h&z=19&vpsrc=6

    To jest to miejsce. Przejezdzajac przez skrzyzowanie, albo pokonujac luk
    nalezaloby zachowac wieksza ostroznosc, a nie cisnac.
    Slychac i widac, ze ledwo co wyszedles z zakretu, a juz wcisnales do
    dechy. I nawet jak widzisz goscia na srodkowym pasie, to dalej cisniesz.
    Co sie spodziewales, ze zniknie? Nie, myslales, ze po cwaniacku
    objedziesz go z prawej. A tu figa.

  • 43. Data: 2011-09-29 21:31:27
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-09-29 19:53, megrims pisze:
    > No i c63 nie dojechało do Katowic.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=q722Zz4_OCs
    >
    > Szkoda całkowita
    O Matko, uprawnienia do prowadzenia samochodu masz ale wyobraźni i
    zdrowego rozsądku zero.

  • 44. Data: 2011-09-29 21:32:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Sep 2011 21:28:09 +0200, neoniusz

    > I nawet jak widzisz goscia na srodkowym pasie, to dalej cisniesz.
    > Co sie spodziewales, ze zniknie? Nie, myslales, ze po cwaniacku
    > objedziesz go z prawej. A tu figa.

    Właśnie dokładnie to samo sobie pomyslałem. Nawet gazu nie odpuścił jak mu
    ten pacjent na środek wyjechał. :/ Ciekawe, czy czegoś się po tym nauczy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 45. Data: 2011-09-29 21:33:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-29 20:09, megrims pisze:

    > Urodziny mam zajebiste.

    No to jest nas dwóch.
    Też mam dzisiaj urodziny i też chujowe...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 46. Data: 2011-09-29 21:37:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-09-2011 21:32, Myjk pisze:

    > Właśnie dokładnie to samo sobie pomyslałem. Nawet gazu nie odpuścił jak mu
    > ten pacjent na środek wyjechał. :/ Ciekawe, czy czegoś się po tym nauczy.

    http://tnij.org/nme4
    Tak myślisz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 47. Data: 2011-09-29 21:47:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin neoniusz

> [...]
    > widzisz goscia na srodkowym pasie, to dalej cisniesz. Co sie
    > spodziewales, ze zniknie? Nie, myslales, ze po cwaniacku objedziesz go z

    Przyjrzyj się, ta ciapa zaczęła zjeżdżać NA LEWY i dopiero będąc już
    częściowo na lewym odbiła nagle przez środkowy na prawy. Inna sprawa, że
    gdy zaczęła ten manewr, to nikogo na prawym nie było.

    Szkoda, że nie bardzo wiadomo kto, co i kiedy sygnalizował.

  • 48. Data: 2011-09-29 21:48:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Sep 2011 21:37:42 +0200, DoQ

    > http://tnij.org/nme4
    > Tak myślisz?

    Po dzwonie boga jakiegoś wzywał, to może jednak...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 49. Data: 2011-09-29 21:51:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-09-2011 21:48, Myjk pisze:
    > Po dzwonie boga jakiegoś wzywał, to może jednak...

    Boże daj rozum! :)))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 50. Data: 2011-09-29 21:51:39
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    Przecież on tu na grupie chwile temu pisał że c63 nie chce się sprzedać - no
    to znalazł inny sposób żeby się go pozbyć..

    S.