  • 231. Data: 2011-09-30 20:15:13
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:op.v2mq7akzcjxrn1@sw3.linksys...
    Dnia 30-09-2011 o 10:54:15 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > a jak państwo coś ustala bez zgody swoich obywateli, to to jest nieważne,
    > jako że sprzeczne z zasadą demokracji i prawem naturalnym.

    >To ja od dzisiaj nie płace podatków. Nie przypominam sobie bym na to
    >wyrażał zgodę.

    Ale większość jednak wyrażała, to jest to minimum w demokracji.

  • 232. Data: 2011-09-30 20:17:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 20:14, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A ten cytat to z kogo?

    :)

    IMO to można by teraz ten wątek zakończyć, bo i tak zbędne bicie
    piany niczego nie wniesie ani niczego nie zmieni. Jak będzie
    sprawa dalej: po oględzinach itp, to coś dodam od siebie.

    I film za niedługo wywalę.

  • 233. Data: 2011-09-30 20:19:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 20:14, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Aż tak dobrze to też nie działa, to nie kredyt bankowy.

    Reszty to odda połowę. Tak jest w umowie. Chyba, że podpiszę nową
    umowę na inne auto, to wtedy 100% zaliczają jako wpłata na
    kolejny leasing. Ale nie wiem, czy chcę kolejnego mercedesa.

  • 234. Data: 2011-09-30 20:20:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 10:54:15 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Akurat nie w tym przypadku, jechał całkowicie do przyjęcia, dość wolno.

    No, troche bym polemizowal, ale mniejsza o to - nakrecil i drugi film,
    zapierdala bez rozsadku, a potem my za to placimy.
    I jak tu nie kapowac ? :-)

    J.

  • 235. Data: 2011-09-30 20:22:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 10:48:27 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Tak.

    I ile sie nalezy za cierpienie ?

    Bo pyralgina tania jest :-)

    J.

  • 236. Data: 2011-09-30 20:31:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No, troche bym polemizowal, ale mniejsza o to - nakrecil i drugi film,
    > zapierdala bez rozsadku, a potem my za to placimy.

    Jak to my?
    Nie przypominam sobie, żebym mu wlewał paliwo na ten przejazd po
    Niestachowskiej, więc chyba sam za nie zapłacił.

  • 237. Data: 2011-09-30 20:31:38
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Szkoda całkowita

    Nie bedziesz teraz musial z nim sie bujac za nierealna sume... coz za
    szczescie w nieszczesciu :)

    --
    Picasso

  • 238. Data: 2011-09-30 20:31:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I ile sie nalezy za cierpienie ?

    Nie tak mało, dali ponad 2 koła za 10 masażyków pleców i karku. ;-)

  • 239. Data: 2011-09-30 20:34:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Reszty to odda połowę. Tak jest w umowie.

    A to umowa standardowa, czy jakaś wydziwiona?
    Bo jeśli to standard to niezły wałek jest, będziesz dobrze ze 100 tys w
    plecy pewnie?

    >Chyba, że podpiszę nową
    > umowę na inne auto, to wtedy 100% zaliczają jako wpłata na
    > kolejny leasing. Ale nie wiem, czy chcę kolejnego mercedesa.

    Nie chciej, kup coś fajniejszego, to się chętnie dam zaprosić na przewózkę
    dajmy na to Porschawką. ;-)

  • 240. Data: 2011-09-30 20:35:01
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2011-09-30 09:23, J.F pisze:

    > Ale ile wiecej ?
    > Bo 80 to tak jak pisalem - wciskam hamulec, zatrzymuje sie .. i jesli
    > doszlo do kolizji, to ten ktory zajechal droge wymusil pierszenstwo i na
    > takim ktory jechal 50. A jakby tam Zuk jechal prawym pasem 50, to kto
    > wie czy na wymuszeniu by sie skonczylo czy tez musialby drzwi wymieniac.

    Średnia prędkość, nie wiem jaka była w momencie rozpoczęcia hamowania i
    nie wiem jak skuteczne były hamulce.

    Żeby nie było, nie oceniam tego w żaden sposób, bo sam nie czuje się
    święty.

    Teraz obejrzałem klatka po klatce, a nie na oko przez YT:
    Odległość mierzona na geoportal.gov.pl ~= 45 m
    pierwsza klatka, w której nie widać pasów w 01.001s
    ostatnia klatka przed pojawieniem się poduszki w kadrze 03.036

    wychodzi: 79.607 km/h

    No i najważniejsze: SŁYCHAĆ STRZAŁY w 03.06s (wg spektogramu)

    --
    ererer