eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyyeti idzie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 21. Data: 2014-02-13 23:00:49
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    >> W Polsce rabat jest bardzo modny. Niż już nie można sprzedać bez rabatu
    >> czy promocji. Moi klienci też zazwyczaj już w drugim zdaniu pytają o
    >> rabat. Ja zazwyczaj odpytuje, czy przy zakupie bułek w żabce też proszą
    >> o rabat?
    >
    > Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?

    Teraz bedzie wykład z jedynie słusznej szkoły marketingu?
    I co tam w tej ksiazce było?


  • 22. Data: 2014-02-13 23:10:24
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    W dniu 2014-02-13 22:38, Tomasz Stiller pisze:

    > W Polsce rabat jest bardzo modny.

    jest tak samo modny jak dodawanie do ceny "górki", którą "jak-by-co"
    można zdjąć.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł


  • 23. Data: 2014-02-13 23:27:54
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    >> Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?
    >
    > a ty tylko podręcznik

    Już pite było?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 24. Data: 2014-02-13 23:31:14
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Teraz bedzie wykład z jedynie słusznej szkoły marketingu? I co tam w tej
    > ksiazce było?

    Ludzie chętniej kupują towary w promocji -- to fakt, a nie "szkoła
    marketingu". Jest tak dlatego, że mają poczucie kupowania towaru za cenę
    niższą, niż wynosi jego wartość (choć to zwykle nieprawda). Innymi słowy
    czują, ze robią dobry interes.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 25. Data: 2014-02-13 23:32:32
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: tá´Ź

    Paweł Olaszek wrote:

    >> W Polsce rabat jest bardzo modny.
    >
    > jest tak samo modny jak dodawanie do ceny "górki", którą "jak-by-co"
    > można zdjąć.

    Przecież to to samo. I nie jest to kwestia mody, tylko wyników badań na
    ten temat. Tak samo, jak ucinanie grosza (złotówki) od ceny itd.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 26. Data: 2014-02-14 00:11:07
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-13 22:38, Użytkownik Tomasz Stiller napisał:

    >>> Kiedy w Opolu w należącym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytałem o
    >>> rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to był nawet kierownik)
    >>> zapytał mnie: "A czy Pan przyszedł kupić samochód czy rabat?".
    >> Kiedyś takie historie miały miejsce w salonach Toyoty. Na słowo "rabat"
    >> sprzedawcy reagowali alergicznie i stawali się mało przyjemni.
    >
    > W Polsce rabat jest bardzo modny. Niż już nie można sprzedać bez rabatu
    > czy promocji. Moi klienci też zazwyczaj już w drugim zdaniu pytają o
    > rabat. Ja zazwyczaj odpytuje, czy przy zakupie bułek w żabce też proszą o
    > rabat?

    Ja proponuje wtedy że zapłacę jak za pieczywo na cały miesiąc i
    rezygnuje z rabatu.


    Pozdrawiam


  • 27. Data: 2014-02-14 01:00:58
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    >> Teraz bedzie wykład z jedynie słusznej szkoły marketingu? I co tam w tej
    >> ksiazce było?
    >
    > Ludzie chętniej kupują towary w promocji -- to fakt, a nie "szkoła
    > marketingu". Jest tak dlatego, że mają poczucie kupowania towaru za cenę
    > niższą, niż wynosi jego wartość (choć to zwykle nieprawda). Innymi słowy
    > czują, ze robią dobry interes.

    Brawo!
    W jednym zdaniu ująłes to co cego ludzie ucza sie cale zycie.
    Nie uwazasz, ze to jednak lekkie uproszczenie?


  • 28. Data: 2014-02-14 09:25:43
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 22:27:54 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > masti wrote:
    >
    >>> Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?
    >>
    >> a ty tylko podręcznik
    >
    > Już pite było?

    To może wytrzeźwiej najpierw



    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 29. Data: 2014-02-14 20:06:47
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    >> Ludzie chętniej kupują towary w promocji -- to fakt, a nie "szkoła
    >> marketingu". Jest tak dlatego, że mają poczucie kupowania towaru za
    >> cenę niższą, niż wynosi jego wartość (choć to zwykle nieprawda). Innymi
    >> słowy czują, ze robią dobry interes.
    >
    > Brawo!
    > W jednym zdaniu ująłes to co cego ludzie ucza sie cale zycie. Nie
    > uwazasz, ze to jednak lekkie uproszczenie?

    Prawie wszystko, co zostanie ujęte w jednym zdaniu jest uproszczeniem. Co
    dokładnie masz na myśli?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 30. Data: 2014-02-14 20:33:06
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: "gzk" <g...@g...pl>


    >No i ASO :-) No ale dla niektorych VW TDI to jak religia.

    kolejni znafcy....

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: