  • 11. Data: 2014-02-13 14:05:17
    Temat: Re: yeti idzie
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >a to prawda akurat. inne silniki vw również.

    Jeden się wygłupił, a drugi jeszcze mu przytaknął........ ręce opadają

  • 12. Data: 2014-02-13 14:08:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, gzk <g...@g...pl> wrote:

    > Jeden się wygłupił, a drugi jeszcze mu przytaknął........ ręce opadają

    Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-02-13 14:11:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-13 14:08, AZ wrote:

    > Racja, silniki VW to najlepsze co moglo spotkac dzisiejsza motoryzacje.

    chciałeś powiuedzieć: co mogło spotkać mechaników i warsztaty :-D

  • 14. Data: 2014-02-13 14:12:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-13, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > chciałeś powiuedzieć: co mogło spotkać mechaników i warsztaty :-D

    No i ASO :-) No ale dla niektorych VW TDI to jak religia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-02-13 14:35:02
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-13 13:53, Biggie wrote:
    > Użytkownik "megrimsES" napisał w wiadomości grup
    >
    > A to dziwne, że u Lellka dostałeś rabat :-)
    > Kiedy w Opolu w należącym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytałem o
    > rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to był nawet kierownik)
    > zapytał mnie: "A czy Pan przyszedł kupić samochód czy rabat?".

    mogłeś odpowiedziec, ze wybierasz auto z dodatkami, czyli rabatem.

    Jak kupujesz nowy samochod - wysylasz zapytania do dwoch trzech salonow
    w okolicyu i czekasz - nastepnie idziesz do tego najtanszego i probujesz
    negocjowac.
    Jesli nie pomoze idziesz do nastepnego i pokazujesz ta tansza oferte, itd.

  • 16. Data: 2014-02-13 14:42:42
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-02-13 13:53, Biggie pisze:
> [...]
    > rabat na Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to był nawet kierownik)
    > zapytał mnie: "A czy Pan przyszedł kupić samochód czy rabat?".
    Ja też mam kiepskie doświadczenia z tzw. salonami skody.
    Gdy kupowałem drugie w roku auto u nich i nieśmiało zasugerowałem rabat,
    ewentualnie jakieś dodatkowe wyposażenie to mi zaproponowali
    BRELOCZEK. Tak więc nie kupiłem ani breloczka, ani drugiej skody.
    Jacek

  • 17. Data: 2014-02-13 19:48:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 13 Feb 2014 13:53:15 +0100, "Biggie"
    <b...@w...pl> wrote:

    >Kiedy w Opolu w należącym do Lellka salonie Audi/VW/SKoda zapytałem o rabat na
    >Tourana to uprzejmy sprzedawca (chyba to był nawet kierownik) zapytał mnie: "A
    >czy Pan przyszedł kupić samochód czy rabat?".

    Kiedyś takie historie miały miejsce w salonach Toyoty. Na słowo
    "rabat" sprzedawcy reagowali alergicznie i stawali się mało przyjemni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2014-02-13 22:38:18
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 13 Feb 2014 19:48:44 +0100, jerzu wrote:

    > Kiedyś takie historie miały miejsce w salonach Toyoty. Na słowo "rabat"
    > sprzedawcy reagowali alergicznie i stawali się mało przyjemni.

    W Polsce rabat jest bardzo modny. Niż już nie można sprzedać bez rabatu
    czy promocji. Moi klienci też zazwyczaj już w drugim zdaniu pytają o
    rabat. Ja zazwyczaj odpytuje, czy przy zakupie bułek w żabce też proszą o
    rabat?

    Tomek

  • 19. Data: 2014-02-13 22:42:23
    Od: tá´Ź

    Tomasz Stiller wrote:

> [...]
    > czy promocji. Moi klienci też zazwyczaj już w drugim zdaniu pytają o
    > rabat. Ja zazwyczaj odpytuje, czy przy zakupie bułek w żabce też proszą

    Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2014-02-13 22:59:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 21:42:23 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Widziałeś kiedyś chociaż jeden podręcznik do marketingu?

    a ty tylko podręcznik

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?