  • Data: 2009-11-25 16:58:15
    Temat: Re: xenon zasilanie
    Od: dekoder <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nydyrydy; na start jak palnik jest zimny potrzebujesz co najmniej 10-12A;
    > pozniej wystarczy 4
    >
    > pozdrawiam
    > Artur

    Właśnie zmontowałem swoje lamy HID
    użyłem transformatora toroidalnego 12V, 60W, 5A - w czasie pracy jest
    letni - normalny
    mostek 25A - gorący ok. 65st.C
    na starcie 23A przez ok. 1 sek dalej gwałtownie spada
    po ok. 2 sek jest 3,6A i tak utrzymuje

    a wrażenia wizualne .... bezcenne - światło jest najwyższej jakości,
    użyłem palników na 10000K, tutaj świetlówki fluorescencyjne o takiej
    barwie muszą niestety ustąpić pola
    ilość światła .. teoretycznie ok. 3200l. na palnik jednak dwa palniki
    dają go zdecydowanie wizualnie więcej niż dwie świetlówki 36W po
    3250l. każda
    obudowy wziąłem po lampach HQI 150W wykonane z duraluminium z szybą
    ochronną.

    dziękuję wszystkim za cenne uwagi i pomoc ....

    ciekawe czy HID rozpowszechni się na dobre zastępując halogeny, czy
    led

    dekoder