  • Data: 2010-12-02 17:10:32
    Temat: Re: wzmacniacz audio w pc
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sTav pisze:

    > Nie miałem pojęcia, że były karty na PCI ze wzmacniaczem, a to chyba by
    > mnie urządzało.
    >
    > Mógłbyś podać jakąś marke / model na start?

    wyjąłem z szuflady:

    Creative labs, CT4810. ma zworkę (para) która na wyjściu robi:
    1- line out
    2 speaker out
    sądząc po rozmiarach wzmacniaczem jest TDA1517 -nie ma nawet radiatora
    Wcześniejsza miała takie dwa wzmacniacze (elementy wykonawcze) które
    miały takie "skrzydełka" i były nimi przylutowane do płytki drukowanej.

    ToMasz

    PS wcześniejsza to był soundblaster (cośtam cośtam) 16 albo 64