  • 1. Data: 2010-12-01 14:04:28
    Temat: wzmacniacz audio w pc
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Czy są jakieś wspólczesne karty audio z wyjściami na *pasywne* głośniki?
    (jak stare karty Creativa, MediaVision, czy zintegrowane z płytą układy
    Crystal (Emu)?

    Nie wymagam niczego poza stereo z umiarkowaną głośnościa.
    Kiedyś były na allegro karty-amplifier (kilka watt na kanał) ale
    ostatnio nic takiego nie wiuduje.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 2. Data: 2010-12-01 14:09:59
    Temat: Re: wzmacniacz audio w pc
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 01.12.2010 15:04, sTav pisze:
    > Czy są jakieś wspólczesne karty audio z wyjściami na *pasywne* głośniki?

    A co Ci szkodzi podłączyć "aktywne" głośniki? Jakieś specjali-
    styczne zastosowanie to ma być?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2010-12-01 14:23:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > A co Ci szkodzi podłączyć "aktywne" głośniki? Jakieś specjali-
    > styczne zastosowanie to ma być?

    Zgaduję, że nie chce sie rozstać ze swoimi pasywnymi...

    Pzdr, OMSOn

  • 4. Data: 2010-12-01 14:24:14
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 01.12.2010 15:23, OMSON pisze:
    > Zgaduję, że nie chce sie rozstać ze swoimi pasywnymi...

    Logika mówi, że łatwiej kupić proste głośniczki ze wzmacnia-
    czem niż szukać specjalnie jakiejś udziwnionej karty. Dlate-
    go pytam, bo czasem powody nie są takie proste.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2010-12-01 14:27:47
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    sTav pisze:

    > Nie wymagam niczego poza stereo z umiarkowaną głośnościa.
    > Kiedyś były na allegro karty-amplifier (kilka watt na kanał) ale
    > ostatnio nic takiego nie wiuduje.

    Może wzmacniacz za kilka zł?

    http://allegro.pl/wzmacniacz-domowy-wzd-100w-tv-mp3-
    komp-pewny-zakup-i1341427427.html

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2010-12-01 14:27:47
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czy są jakieś wspólczesne karty audio z wyjściami na *pasywne* głośniki?

    Nie sadze... ale tez nie wiem tyle co Google... ;)

    > Nie wymagam niczego poza stereo z umiarkowaną głośnościa.
    > Kiedyś były na allegro karty-amplifier (kilka watt na kanał) ale
    > ostatnio nic takiego nie wiuduje.

    A myslales o samodzielnym zlutowaniu czegos?
    Chocby z gotowcow od takiego Jabel'a?
    Taki zestaw "J-215 Wzmacniacz mocy z układem TDA2005" na przyklad?
    Zasilany z 12V (chocby wprost z molex'a). Plytka 7x8 cm.
    Koszt - jakies dwie dychy.

    Nie wiem tylko jakiej oczekujesz jakosci dzwieku :)
    Jest spore prawdopodobienstwo, ze to ustrojstwo bedzie
    lapac wszystko w okol. Od pracy twardego dysku poczawszy
    na ruchach myszy skonczywszy ;).

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 7. Data: 2010-12-01 14:43:20
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    http://allegro.pl/wzmacniacz-domowy-wzd-100w-tv-mp3-
    komp-pewny-zakup-i1341427427.html

    Tylko najpierw mi wyjasnij jak oni wydusili te 100W z tego
    zasilaczyka, co to wyglada jak ladowarka od telefonu ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2010-12-01 14:50:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Vituniu" <v...@p...fm> wrote in message

    > http://allegro.pl/wzmacniacz-domowy-wzd-100w-tv-mp3-
    komp-pewny-zakup-i1341427427.html

    > Tylko najpierw mi wyjasnij jak oni wydusili te 100W z tego
    > zasilaczyka, co to wyglada jak ladowarka od telefonu ;)

    Tak samo, jak 1000W z radia Panascanic na bazarze. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-12-01 15:37:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Vituniu" napisał:

> [...]
    > Taki zestaw "J-215 Wzmacniacz mocy z układem TDA2005" na przyklad?
    > Zasilany z 12V (chocby wprost z molex'a). Plytka 7x8 cm.

    Kilka lat temu, mając pod ręką kilka PC speakerów, odpadowych pudełeczek ABS
    (o, takich: http://www.label.pl/po/rek520.dtrh.html) oraz pudło scalaków
    ś.p. CEMI z BOMIS-u, zmajstrowałem sobie dwie wiszące aktywne kolumienki wg
    schematu aplikacyjjnego dla UL 1497 bodajże, zasilane z 12V z komputera.

    > Nie wiem tylko jakiej oczekujesz jakosci dzwieku :)
    > Jest spore prawdopodobienstwo, ze to ustrojstwo bedzie
    > lapac wszystko w okol. Od pracy twardego dysku poczawszy
    > na ruchach myszy skonczywszy ;).

    I mniej więcej tak to właśnie brzmiało. Plus jakaś stacja radiowa.

    JoteR

  • 10. Data: 2010-12-01 23:05:48
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Radosław Sokół wrote:

    > A co Ci szkodzi podłączyć "aktywne" głośniki? Jakieś specjali-
    > styczne zastosowanie to ma być?

    Nie! - taki kaprys :-)
    Mam od lat w pomieszczeniu stare (ale jare) drewniane kolumny o
    wystarczającej sprawności i okablowanie doprowadzone do peceta, a na
    stole i w poblizu zero wolnego miejsca.
    Plastikowego dzwieku z jakichś mini kolumienek (ktore może od biedy
    mógłbym przykleić do boków zabytkowego 22'' monitora CRT), - nie zniose.
    :-(

    --
    Pozdrowienia!
    M.