  • 1. Data: 2010-03-10 21:43:47
    Temat: wyszukiwarka duplikatów jpg
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Może mi ktoś doradzić sprawny program do wyszukiwania duplikatów plików
    graficzych ? mam ich trochę na dysku po oidzyskiwaniu danych- są w różnych
    katalogach, i na pewno jest dużo podwójnych...
    Wydawało mi się, że acdsee to potrafi, ale on porównuje wielkość pliku i
    jak są 2 pliki o tej samej długości to dla niego są identyczne!!! (tak
    przynajmniejszukał duplikatów plików tekstowych...) Nie chciałbym pokasować
    zdjęć, które tylko wielkość pliku mają tą samą. Jakiego /tym razem free/
    programu użyć ?

  • 2. Data: 2010-03-10 21:51:31
    Temat: Re: wyszukiwarka duplikatów jpg
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > zdjęć, które tylko wielkość pliku mają tą samą. Jakiego /tym razem free/

    fdupes

  • 3. Data: 2010-03-10 22:17:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" 131ddhlxu2to$....@4...net

    > [..] Jakiego /tym razem free/ programu użyć ?

    Ja używam do tego AceUtilities -- nie jest bezpłatny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-03-11 07:49:33
    Od: GS <g...@e...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > zdjęć, które tylko wielkość pliku mają tą samą. Jakiego /tym razem free/

    Za przeproszeniem DupDetector
    http://www.keronsoft.com/dupdetector.html

    pzdr
    Grzegorz S

  • 5. Data: 2010-03-11 16:01:28
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może mi ktoś doradzić sprawny program do wyszukiwania duplikatów plików
    > graficzych ?

    Dobry, ale nie darmowy - D'peg.

    http://www.somewareonthe.net/index.cfm?page=3495&pag
    ename=d`peg!

    Pytanie czy 25 USD to do przezycia czy nie.

    pzdr.
    /JR

  • 6. Data: 2010-03-11 18:28:36
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > pokasować
    > zdjęć, które tylko wielkość pliku mają tą samą. Jakiego /tym razem free/

    tylko i wylacznie
    DoubleKiller
    szukasz wg wlasnych kryteriow
    jak i sum crc32

    http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/

  • 7. Data: 2010-03-11 20:55:26
    Od: lux <b...@o...de>

    Marek pisze:

    duplicate_photo_finder

    w wersji darmowej nie możesz tylko z programu usunąć podwójnego pliku
    tylko ręcznie. Ale program jest genialny np.: jeśli masz foto w tiff 10
    mpx, to znajdzie jej duplikat zapisany pod inna nazwą jako jpeg 0,5
    mpix. Ponadto posiada przeglądarkę która od razu wyświetla jej zdaniem
    identyczne foto, co ułatwia sprawę. Inne programy nie potrafią
    rozpoznawać "treści fotki".

    lux

  • 8. Data: 2010-03-11 21:40:59
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    Kris pisze:

    > tylko i wylacznie
    > DoubleKiller
    > szukasz wg wlasnych kryteriow
    > jak i sum crc32

    Jak to według sum crc32? Czyli cały plik czytany, żeby stwierdzić
    różnicę, która może na 10 bajcie już jest?
    Było by to dobre jakby było większość plików jednakowych i chcieli byśmy
    wśród nich jeden inny (lub kilka) znaleźć.

  • 9. Data: 2010-03-11 21:57:32
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Było by to dobre jakby było większość plików jednakowych i chcieli byśmy
    > wśród nich jeden inny (lub kilka) znaleźć.

    powiem ci tak na rozne sposoby przefiltorwalem sobie swoje zasoby
    dyski partycje itp
    nic nie zastapi ci wlasnej ostroznosci i uwagi
    bo zdazaly sie pliki o tym samym crc32

    program jest doskonaly
    bo samemu definiujesz co chcesz skanowac
    i w jaki sposob czy dolaczajc nazwy wielkosc daty

    dzieki niemu wywalilem tony plikow zduplikowanych
    i zaprowadzilem porzadek

  • 10. Data: 2010-03-12 11:42:20
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    > duplicate_photo_finder

    możesz podać link do strony z tym programem, bo google pokazuje pełno
    różnych podobnych programów...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl