  • 1. Data: 2010-03-09 21:19:58
    Temat: Re: 550D- kiedy spadnie cena?
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Witam, mam w planie zakup tego aparatu.
    >
    > Jak sadzicie, kiedy cena spadne tak powiedzmy o 300 zlotych?

    Jak sie dwie niedziele do kupy zejda ;]

    CeZ__134

  • 2. Data: 2010-03-10 15:35:49
    Temat: 550D- kiedy spadnie cena?
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam, mam w planie zakup tego aparatu.

    Jak sadzicie, kiedy cena spadne tak powiedzmy o 300 zlotych?

    Polon

  • 3. Data: 2010-03-10 15:38:43
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-10 16:35, Polon pisze:
    > Witam, mam w planie zakup tego aparatu.
    >
    > Jak sadzicie, kiedy cena spadne tak powiedzmy o 300 zlotych?
    >
    > Polon
    A od jakiej ceny zaczynasz? ;-)

  • 4. Data: 2010-03-10 15:52:39
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 16:35, Polon pisze:
    > Witam, mam w planie zakup tego aparatu.
    >
    > Jak sadzicie, kiedy cena spadne tak powiedzmy o 300 zlotych?
    >
    > Polon

    Powiedzmy ze na 50% w ciagu najblizszego półrocza

    Tomek

  • 5. Data: 2010-03-10 15:56:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Tomek" napisał

    > Powiedzmy ze na 50% w ciagu najblizszego półrocza

    Ale na 99% nie w tym tygodniu.
    Chyba żeby znaleźć takiego co spadł z TIRa.

    adam

  • 6. Data: 2010-03-10 16:12:17
    Od: "Marcus Wright" <b...@a...mail.com>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam w planie zakup tego aparatu.
    >
    > Jak sadzicie, kiedy cena spadne tak powiedzmy o 300 zlotych?
    >
    > Polon

    Startowe ceny xxxD zaczynają być coraz wyższe... Ja kilka dni po premierze
    nabyłem 450D z 18-55 IS za 2400 PLN... A teraz trzeba zapłacić 2900-3000
    PLN. Shit...

    Ps.
    Nie zapomniałem, że dolar wtedy stał po 2.20 PLN za sztukę...

  • 7. Data: 2010-03-10 16:21:21
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-10 17:12, Marcus Wright pisze:
> [...]
    > 2900-3000 PLN. Shit...
    >
    > Ps.
    > Nie zapomniałem, że dolar wtedy stał po 2.20 PLN za sztukę...

    Canon EOS 550D + ob. 18-55 IS w tej chwili za 2950 PLN znalazlem. Nie
    wiem czy to duzo czy malo jak za ten aparat, ale tyle w tej chwili chca
    za niego.

  • 8. Data: 2010-03-10 17:42:25
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Startowe ceny xxxD zaczynają być coraz wyższe... Ja kilka dni po premierze
    > nabyłem 450D z 18-55 IS za 2400 PLN... A teraz trzeba zapłacić 2900-3000
    > PLN. Shit...

    Za 500d trzeba było płacić 3500 i więcej. Więc obecna cena nie jest zła.

  • 9. Data: 2010-03-10 19:10:56
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    > 2900-3000 PLN. Shit...
    >
    > Ps.
    > Nie zapomniałem, że dolar wtedy stał po 2.20 PLN za sztukę...

    Teraz to 450 D jest za 1900zł, nie wiem skąd te ceny. Za 3tys to mozna
    mieć 50D

    Tomek

  • 10. Data: 2010-03-10 20:27:51
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam w planie zakup tego aparatu.
    >
    > Jak sadzicie, kiedy cena spadne tak powiedzmy o 300 zlotych?

    19 kwietnia.