    From: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wystawa w Krakowie
    Date: Wed, 12 May 2010 19:58:03 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Etam, Londyn to taka sama lanserka, jak nie wieksza ;) Tutejszy
    > Photomonth to mnostwo bardzo slabych wystaw, glownie mlodych
    > fotografow, klasykow na tej imprezie nie ma prawie wcale (nie tylko
    > brytyjskich!), a naprawde mocnych projektow raptem kilka (na chyba ze
    > 100 wydarzen przez prawie 2 miesiace to malo).
    >
    > Malutka wystawa Parra jest w Londynie od jakiegos czasu (chwala za to,
    > mimo ze to bardziej prezentacja jego albumow), poza tym nie pamietam
    > zbyt wielu ciekawych wystaw brytyjskich fotografow w Londynie. Gwiazdy
    > zza oceanu owszem (ostatnio Leibowitz czy Eggleston, taki sobie
> [...]

    No dobrze tylko to piąta woda po kisielu. Ja akurat lubię wystawy młodych
    fotografów. Mniej więcej daje mi to pogląd co się dzieje. Nawet jeśli widze
    jak naiwne to jest. Jeśli chcę zobaczyć Raya Jonesa idę do muzeum.
    Lans bierze się z obcowania z uznanymi gwiazdami, z pływania w tym sosiku, a
    nie z uczestniczenia we współczesnym ruchu twórczym. Lans to pojęcie odnoszące
    się do wtórności procesu doń prowadzącego.
    Nawet jeśli w londynie jest masa słabych wystaw są one świeże. Nie widzę w tym
    nic lansiarskiego, wręcz przeciwnie.

    marek