  • Data: 2010-11-11 08:51:03
    Temat: Re: wysokie spalanie HDI
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *J_K_K* w wiadomości news:ibduf6$ai3$1@speranza.aioe.org napisał(a):
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli inny pojazd, do którego porównujesz,
    > spali odpowiednio 5,5 i 8,
    > to jak najbardziej :-)

    Nie bardzo wiesz jak określić spalanie, a o jego porównianiu w różnych
    autach już w ogóle pojęcia nie masz, prawda? :)
    To ja podam spalanie:
    Passat B5 TDI AFN, skrzynia automatyczna
    4,4l ON w miescie (centrum Gdańska)
    4,2l ON trasa
    Widać że Twój Passat był zepsuty, wpychanie PD do silnika z VP było jak
    widać błędem... choć do końca nie określiłeś jaki silnik miałeś :)

    Powyżej podałem realne wartości, bez określenia warunków przy których
    zostały uzyskane nic nie znaczą, są bez znaczenia i mogą służyć tylko
    poprawie własnego samopoczucia, lub przygadania Tobie że masz zepsute
    auto... Sorry, że odpowiedziałem w Twoim stylu, ale na prawde tak chcesz
    prowadzić dyskusję?

    Pozdr

    PS. Mój TDI AFN był jakiś nietypowy, miał pompe VP37 jak setki tysięcy
    takich:)