  • Data: 2010-11-10 18:07:22
    Temat: Re: wysokie spalanie HDI
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości:

    > No i zgadza się. Za to 115/116 na czym innym.

    No właśnie. To na przyszłość wyraźaj się precyzyjnie.

    > Mniej w zimie (bo wolniej i bez AC), więcej w lecie.
    > A ile ZUŻYWAŁ PALIWA Twój Passat z 1999 ?

    Co z tego ile zużywa paliwa.
    Jednemu będzie 6, drugiemu 9 i może więcej.
    Lecz może być tak że temu pierwszemu będzie się więcej rypało auto niż
    drugiemu (2x większe koszta napraw). I który po roku będzie mieć więcej
    oszczędności na koncie skoro obaj zarabiają tyle samo ? - zużycie paliwa i
    przechwałki z tym związane są _bez sensu_.

    > Że nie będzie mi się wyświetlał na ekranie
    > jakiś czepialski frustrat, który nijak nie odnosi się do tematu dyskusji ?

    A ty uważasz że się odnosisz do tematu dyskusji ? Dyskusja toczy się silnika
    HDI a ty gadasz o zupełnie innej konstrukcji (TDI).

    > Pzdr
    >
    > JKK

    Pozdr.

    --