  • Data: 2011-06-09 11:53:23
    Temat: Re: wyprzedzil i .....
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 11:25:21 +0200, LEPEK napisał(a):

    > A nie wystarczyłoby nie przyśpieszać tak od razu i dać się wyprzedzić
    > zaraz po wyminięciu z autobusem? Ja tu widzę złośliwości z obu stron.

    Kris zapomniał jeszcze napisać, że:
    - gwałtownie hamował gdy ktoś z przeciwka wyprzedzał autobus, ale toru
    jazdy nie zmienił o milimetr: szedł na rzekomą czołówkę nawet nie próbując
    zjechać choćby do krawędzi swojego pasa.
    - ale gdy sam był wyprzedzany, to dla odmiany wyjechał do osi jezdni by
    utrudnić mercedesowi wyprzedzanie.

    Mercedesem jechał burak, to nie ulega dyskusji, ale Kris zrobił co mógł, by
    go sprowokować i wyładować swoje kompleksy.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek