  • 61. Data: 2010-04-17 13:55:33
    Temat: Re: wyprzedzanie na pasie wlaczajacym autostrady...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 13:13:35 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > 80-90km/h jest normalne? Z predkoscia TIRow na prawym pasie?

    Jest normalnie. Przypominam że włączasz się na prawy pas właśnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 62. Data: 2010-04-17 13:57:12
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 17 Apr 2010 10:11:33 +0200, to napisał(a):

    > Ale on już nie jedzie na tym samym pasie ruchu, tylko na innym!

    I ma kierunkowskaz. Nie można go zatem wyprzedzić z lewej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 63. Data: 2010-04-17 13:58:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 13:06:13 +0200, daxus napisał(a):

    > Ja stawiam, że tamten pacan to drogowy debil - pełno takich, przyznaj
    > się też tak robisz ?

    Oho, wiosna przyszła. Już się zacząłem zastanawiać, gdzie się trolle
    pochowały.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 64. Data: 2010-04-17 14:01:17
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > włączanie się do autostrady z pędkościa maksymalną, gratulacje Kubico

    dziękuję, wiadomo że to zależy od układu drogowego, ale zwykle niestety
    swoją spacerówką nie osiągam Vmax autostradowej przy wjeździe, ale te
    110-120 wystarczy dla bezpiecznego włączenia i nie blokowania innych,
    brat

  • 65. Data: 2010-04-17 14:02:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 13:08:40 +0200, daxus napisał(a):

    > włączanie się na autostradę z predkością 120-130km/h ? co ty pitolisz.
    > To co potem rozpędzasz się do 200 km/h ? Gdzie kupiłeś prawko ?

    Kiedyś dojdziesz do tego, że pedał gazu da się wcisnąć bardziej niż do
    połowy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 66. Data: 2010-04-17 14:03:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 13:13:35 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > 80-90km/h jest normalne? Z predkoscia TIRow na prawym pasie? Jezdziles
    > kiedys autostrada?

    W kucki na prawym pasie, wyprzedzany przez ciężarówki ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 67. Data: 2010-04-17 14:04:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > I ma kierunkowskaz. Nie można go zatem wyprzedzić z lewej strony.

    Z jakiego niby przepisu to wynika? Konkretnie.

    --
    cokolwiek

  • 68. Data: 2010-04-17 14:06:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 13:21:32 +0200, daxus napisał(a):

    > (...) tak, powinieneś też
    > dużo myśleć o takich kierowcach i ułatwiać im życie na drodze

    Oho, pierwszy przebłysk rozumu. Oby tak dalej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 69. Data: 2010-04-17 14:12:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeżeli jedziesz za kimś tym samym pasem i ten ktoś włączy lewy kierunek to
    > nie będziesz mógł go wyprzedzić tak długo

    Nie wymyślaj swoich przepisów.
    To co podałeś do góry jest jasne i w momencie kiedy już zmieniłeś pas, a
    tamten dalej pozostał na swoim, to nie istnieje przepis który jemu dawałby
    pierwszeństwo.

    > jak on będzie miał ten kierunek włączony, niezależnie od ilości pasów na
    > tej drodze.

    Bzdura.
    Na tej samej zasadzie, jak ktoś na prawym pasie zapomni wyłączyć lewego
    migacza, to nie możesz zmienić pasa i go wyprzedzić i tak do końca świata.

    > To zdanie mówi o sytuacji jeszcze przed wyprzedzaniem, jak samochody jadą
    > jeden za drugim.

    > Mógł zmienić pas, ale nadal nie mógł wyprzedzić.

    Przepis proszę, w którym nie wolno wyprzedzać kogoś, kto ma zamiar wjechać
    na Twój pas.

    > Po zmianie pasa nie ma żadnego "resetowania" sytuacji.

    To już Twoja opinie.
    Błędna, jak zwykle zresztą.

    > Zakazu zmiany pasa nie ma, ale zakaz wyprzedzania gościa który włączył
    > lewy kierunek jak jechałeś za nim nadal obowiązuje.

    Mylisz się.

    > Pomijając już to jak niebezpieczny jest takie wyprzedzanie w tym momencie.

    Niebezpieczne to jest wleczenie się 40-tką w takim przypadku.
    To jest powód całej tej sytuacji.

  • 70. Data: 2010-04-17 14:15:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > włączanie się na autostradę z predkością 120-130km/h ? co ty pitolisz. To
    > co potem rozpędzasz się do 200 km/h ? Gdzie kupiłeś prawko ?

    KAPELUSZ PLONK WARNING