  • 1. Data: 2010-04-16 11:29:26
    Temat: Przewody wysokiego ciśnienia
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    Witam,
    Czy można gdzieś kupić przewody wysokiego
    ciśnienia te 4 od pompy wtryskowej do wtryskiwacza,
    bo gdzie dzwonie to niema,do seat cordoba 2003 1.9 SDI,
    może ma ktoś inforamcję gdzie na śląsku,albo przynajmniej gdzie
    przez neta,ile to może kosztować itp.
    Bo są jakby pordzewiałe,czy to normalne przy przebiegu 200 tys,
    czy auto stało gdzie w wodzie itp,dzięki za sugestie,

    Pozdrawiam

    mirosław

  • 2. Data: 2010-04-16 15:58:25
    Temat: Re: Przewody wysokiego ciśnienia
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Czy można gdzieś kupić przewody wysokiego
    > ciśnienia te 4 od pompy wtryskowej do wtryskiwacza,
    > bo gdzie dzwonie to niema,

    ASO albo dorobić w firmie robiącej hydraulikę siłową,
    brat

  • 3. Data: 2010-04-16 18:30:58
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    bratPit[pr] pisze:

    > ASO albo dorobić w firmie robiącej hydraulikę siłową,
    > brat
    aso 147 zł za jeden kawałek rurki ;( terror,
    ale czy to normalne że te rurki są lekko skorodowane?
    o czym to może świadczyć?
    mirek

  • 4. Data: 2010-04-16 20:04:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-16 18:30, Mirosław pisze:

    > aso 147 zł za jeden kawałek rurki ;( terror,
    > ale czy to normalne że te rurki są lekko skorodowane?
    > o czym to może świadczyć?
    > mirek

    W czym to przeszkadza że są zewnętrznie lekko skorodowane ??
    Puszczają gdzieś ropę ?? że chcesz wymieniać ??

    Na szrotach powinieneś dostać bez problemu.

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-04-16 21:15:49
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    Czarek Daniluk pisze:

    > W czym to przeszkadza że są zewnętrznie lekko skorodowane ??
    > Puszczają gdzieś ropę ?? że chcesz wymieniać ??
    >
    > Na szrotach powinieneś dostać bez problemu.
    >
    > Pozdrawiam !!
    dwa są mniej, a dwa bardziej skorodowane,
    fakt nie przeciekają,może innaczej
    jak to zabezpieczyć aby dalej nie korodowało?
    mirek

  • 6. Data: 2010-04-17 16:39:12
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-16 21:15, Mirosław pisze:

    > dwa są mniej, a dwa bardziej skorodowane,
    > fakt nie przeciekają,może innaczej
    > jak to zabezpieczyć aby dalej nie korodowało?
    > mirek

    Nie masz się czym przejmować ??
    U mnie w garażu gdzieś się wala kpl. rurek wysokiego ciśnienia od Astry
    1,7DTL ;) jak reflektujesz to mogę poszukać.

    Pozdrawiam !!

  • 7. Data: 2010-04-17 19:08:40
    Od: Mirosław <p...@p...onet.eu>

    Czarek Daniluk pisze:

    > Nie masz się czym przejmować ??
    > U mnie w garażu gdzieś się wala kpl. rurek wysokiego ciśnienia od Astry
    > 1,7DTL ;) jak reflektujesz to mogę poszukać.
    >
    > Pozdrawiam !!
    a będą pasować? bo ich się raczej niewygina

    Mirek