  • 51. Data: 2010-04-17 13:12:43
    Temat: Re: wyprzedzanie na pasie wlaczajacym autostrady...
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 16-04-2010 22:06, bratPit pisze:

    > widocznie facet uznal, ze jedziesz jak baba, zamiast po ludzku wcisnac
    > na gaz aby przy wjezdzie na autostrade miec te 120-130km/h i dlatego Cie
    > strabil,
    > brat
    włączanie się do autostrady z pędkościa maksymalną, gratulacje Kubico

  • 52. Data: 2010-04-17 13:13:35
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > naprawdę wjeżdzasz na autostradę z prędkością 120-130km/h ?

    Tak, i co w tym dziwnego?

    > prędkością maksymalna ??? 80-90km/h godz to jest normalne włączanie się
    > do ruchu, a na ślimaku 80km/h ja pierdziu mistrz kierownicy, max
    > bezpieczne to 60 omg samych kubiców tu mamy

    80-90km/h jest normalne? Z predkoscia TIRow na prawym pasie? Jezdziles
    kiedys autostrada?

  • 53. Data: 2010-04-17 13:15:27
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 17-04-2010 00:11, Grzegorz Prędki pisze:

    > No wlasnie, slowo klucz: maruder.

    tak, bo przecież trzeba pokazać swoją wyższość na drodze, co oni kurwa
    tak wolno wszyscy jeżdżą pierdolone marudery cioty, kuźwa co tak wolno ?
    Strąbię tą ciotę i pomknę moim dupowozem w siną dal, niech patrzy jak
    się jeździ.

  • 54. Data: 2010-04-17 13:21:32
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 17-04-2010 10:21, Hants pisze:
    > "Pawel" <r...@1...0.0.1> wrote in message
    >
    > Tu sie scieraja dwie sprawy - jezdzisz malo dynamicznie gdy zachodzi
    > taka potrzeba i spotkanie z chamem na drodze.
    > Skoro w lusterku widziales, ze sie wlaczal do ruchu za Toba, to znaczy,
    > ze miales mozliwosc wykonania takiego samego manewru, ale ja po prostu
    > przespales. Przy wsakiwaniu przed tira na autostradzie, warto przez
    > sekunde pomyslec o kierowniku za Toba i mu zostawic troche miejsca.

    tak, zostaw trochę miejsca gościowi z przerostem ambicji, który ciśnie
    gaz do dechy i pierd**** innych uczestników ruchu, tak, powinieneś też
    dużo myśleć o takich kierowcach i ułatwiać im życie na drodze

  • 55. Data: 2010-04-17 13:27:35
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 17-04-2010 13:13, Grzegorz Prędki pisze:

    > Tak, i co w tym dziwnego?

    > 80-90km/h jest normalne? Z predkoscia TIRow na prawym pasie? Jezdziles
    > kiedys autostrada?

    autostrada to taka fajna droga ? 80km/h na ślimaku jak zapitalasz to
    gratulacje bo o tym pisałem

  • 56. Data: 2010-04-17 13:28:28
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 17-04-2010 13:11, Grzegorz Prędki pisze:

    > A jaka predkosc jest dozwolona na autostradzie?

    no wiadomo, tyle ile fabryka dała, jazdaaaaaaaaaaa buraki won z
    drogiiiiiiiiiiii

  • 57. Data: 2010-04-17 13:30:29
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    daxus pisze:

    > no wiadomo, tyle ile fabryka dała, jazdaaaaaaaaaaa buraki won z
    > drogiiiiiiiiiiii

    Sa szybsze auta niz 126p ktorym widocznie jezdzisz, skoro 130km/h to
    jest ile fabryka dala.

  • 58. Data: 2010-04-17 13:31:25
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    daxus pisze:

    > autostrada to taka fajna droga ? 80km/h na ślimaku jak zapitalasz to
    > gratulacje bo o tym pisałem

    Napisales, ze 80-90km/h to normalna predkosc wlaczania sie do ruchu na
    autostradzie. Przestan sobie przeczyc.

  • 59. Data: 2010-04-17 13:51:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Apr 2010 13:12:43 +0200, daxus wrote:
    >włączanie się do autostrady z pędkościa maksymalną, gratulacje Kubico

    Jaka tam maksymalna .. a prawda, tu nie Niemcy ..

    J.

  • 60. Data: 2010-04-17 13:53:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 12:53:38 +0200, Olek napisał(a):

    > a gdzie tu jest wyprzedzanie?

    Podczas mijania drugiego samochodu jadącego w tym samym kierunku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138