  • 51. Data: 2009-08-20 13:13:53
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 16 Sie, 08:51, "Ivam" <f...@-...fm>
    wrote:
    > "wyprawa125" <w...@g...com> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Nie ma trzeciego... masz tylko 2 kola, wiec mozesz psiknac raz w tylne kolo,
    > raz w przednie. Spray to nie lata, nie kolek - to ma sluzyc tylko jako
    > dorazna pomoc, aby dojechac do wulkanizatora i naprawic/kupic nowa gume.
    >
    > Wez zrob po staremu - wez detki, latki, klej na zimno, papier scierny, ew.
    > praske, wentle i jedz na detkowych oponkach.
    >
    > Poza tym - jedziecie na wschod i moze sie okazac probelm z dostepnoscia
    > nowych opon (jak bys mial np. 3 kolki w oponie) od reki - a detke na 100%
> [...]

    Jak się okazało, myliłem się co do opon, bo są bezdętkowe jednak.
    Czyli bierzemy po preparacie "na pecha" i ruszamy:-) Na bloga
    wrzuciłem link do naszej rozmowy z serwisem motormax.pl - jeśli ktoś
    ma wolną chwilę to zapraszam do lektury:-)

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 52. Data: 2009-08-20 20:15:42
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    wyprawa125 napisał(a):
    > Jak się okazało, myliłem się co do opon, bo są bezdętkowe jednak.
    > Czyli bierzemy po preparacie "na pecha" i ruszamy:-)

    Wolalbym wziac co najwyzej jeden preparat "na pecha" a zamiast drugiego
    komplet do kolkowania z nabojami do pompowania i porzadna pompka.

  • 53. Data: 2009-08-21 09:23:11
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    Na stronie bloga już dostępne są zdjęcia naszych wehikułów:-) Oby były
    tak niezawodne jak ładne, bo wyglądają naprawdę fajnie.

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 54. Data: 2009-08-25 11:32:22
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    Wirtualna Polska skręciła fajny reportaż o naszej wyprawie dostępny na
    blogu lub stronie moto wp.pl. Jeśli chcecie zobaczyć nasze moto w
    akcji zapraszamy:-)
    Poza tym wreszcie możemy potwierdzić start - ruszamy jutro z Gdańska
    w godzinach popołudniowych.

    http://wyprawa125.blogspot.com/

  • 55. Data: 2009-08-25 19:59:20
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Poza tym wreszcie możemy potwierdzić start - ruszamy jutro z Gdańska
    > w godzinach popołudniowych.

    > http://wyprawa125.blogspot.com/

    A jakieś szczegóły typu godzina, miejsce?

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 56. Data: 2009-08-25 19:59:49
    Od: Vir <a...@o...pl>

  • 57. Data: 2009-08-25 21:42:06
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 25 Sie, 21:59, Vir <a...@o...pl> wrote:
    > wyprawa125 pisze:> Wirtualna Polska skręciła fajny reportaż o naszej wyprawie
    dostępny na

    > A jakieś szczegóły typu godzina, miejsce?
    >
    > --
    > Vir
    > Duża czarna bawarka i mała czarna japonka
    Dokładną godzinę będę mógł podać bezpośrednio przed wyruszeniem, bo
    nie wiem jak się wyrobimy (coś tam ciągle jest do załatwienia w
    ostatniej chwili). Celujemy w 16-17-ą. Będziemy jechać Chłopską z
    okolic Leclrca.