  • 11. Data: 2009-08-04 20:03:41
    Temat: Re: wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
    Od: n...@s...com

    On Tue, 4 Aug 2009 12:55:58 -0700 (PDT), wyprawa125
    <w...@g...com> wrote:

    >No to jesteś farciarzem:-) Jako ciekawostkę powiem, że dla odmiany w
    >Konsulacie w Gdańsku wiz tranzytowych przez obwód Kaliningradzki nie
    >wydają w ogóle - czyli są konsekwentni: nie ma wiz krajów sąsiednich
    >nie ma tranzytów:-)

    Nie wiem czy Cie to pocieszy, ale znajoma jest obywatelka federacji
    rosyjskiej i ma podobne problemy z ich konsulatem w Krakowie. Dali jej
    odczuc ze jest intruzem, ale zeby nie bylo to podobniez nasza placowka
    w Moskwie robi dokladnie takie samo wrazenie i takich samych burakow
    wysylaja do pracy w tamtejszej ambasadzie :(

    A podroz bede sledzic w miare mozliwosci, zycze powodzenia i wogole :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 12. Data: 2009-08-04 20:32:31
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wyprawa125" :
> [...]
    >Konsulacie w Gdańsku wiz tranzytowych przez obwód Kaliningradzki nie
    >wydają w ogóle - czyli są konsekwentni: nie ma wiz krajów sąsiednich

    Widocznie cos sie zmienilo, ja jechalem 3 lata temu.
    Z tego co pamietam, to sie zastanawialem nad wiza turystyczna, ale
    tranzytowa byla latwiejsza do zdobycia.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 13. Data: 2009-08-04 20:35:04
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szynszyll":
    > Magnes naprawde skonczyles na 'lodówce'?

    Ze co? Jak, czym?

    >a tak dobrze sie zapowiadales ;)

    A, to pomylka jakas, to nie moglem byc ja ;-P

  • 14. Data: 2009-08-05 07:41:43
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

> [...]
    > wysylaja do pracy w tamtejszej ambasadzie :(
    >
    > A podroz bede sledzic w miare mozliwosci, zycze powodzenia i wogole :)

    Niestety urzędnicy lubią zapomnieć kto tak naprawdę zapewnia ich
    pensje i dla kogo pracują. W każdym razie wszelkie ambasady, wizy i
    inne ograniczenia formalno-prawne zawsze przy okazji wyjazdu są duzym
    problemem i marzy mi się czas kiedy będzie można wreszcie swobodnie
    podróżować po tym świecie...

  • 15. Data: 2009-08-05 15:29:25
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    Wrzuciłem dzisiaj newsa z rozpoczęcia naszych starań o wizę syryjską.
    Tym razem dla odmiany pozytywne wiadomości a już bałem się, że każda
    placówka dyplomatyczna będzie podobnie nieprzystępna jak ta przy
    Batorego w Gdańsku.

  • 16. Data: 2009-08-06 06:56:42
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Vir wrote:
    > chciałem kupić Manica, ale stchórzyłem. Bałem się awaryjności i ogólnej tandety
    wykonania.

    słowa otuchy przed wyprawą
    ;)

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 17. Data: 2009-08-06 10:42:45
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 6 Sie, 08:56, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > słowa otuchy przed wyprawą
    > ;)
    >
    > --
    > pozdr
    > nalesnik

    :-)))
    Trasa jest wymagająca nawet dla moto turystycznego, więc dla tak
    małego sprzętu to ekstremalna próba, ale przemyśleliśmy dogłębnie
    temat i uznaliśmy, że da radę. A jak będzie to sie wkrótce okaże.
    Jesteśmy dobrej myśli:-)

  • 18. Data: 2009-08-06 10:50:05
    Od: n...@s...com

    On Thu, 6 Aug 2009 03:42:45 -0700 (PDT), wyprawa125
    <w...@g...com> wrote:

    >temat i uznaliśmy, że da radę. A jak będzie to sie wkrótce okaże.
    >Jesteśmy dobrej myśli:-)

    Kolego, wsadz se... w stopke link do Twojej strony coby ludzie za
    kazdym razem nie musieli go odkopywac z czelusci archiwum :)

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2009-08-06 11:58:21
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "wyprawa125" <w...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > małego sprzętu to ekstremalna próba, ale przemyśleliśmy dogłębnie
    > temat i uznaliśmy, że da radę. A jak będzie to sie wkrótce okaże.
    > Jesteśmy dobrej myśli:-)

    Ale wezmiecie jakies podstawowe narzedzia, kawalek drutu (przewodu), latki
    do detek/szuwaks do opon, itp. ?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 20. Data: 2009-08-08 12:34:57
    Od: wyprawa125 <w...@g...com>

    On 6 Sie, 12:50, n...@s...com wrote:

    > Kolego, wsadz se... w stopke link do Twojej strony coby ludzie za
    > kazdym razem nie musieli go odkopywac z czelusci archiwum :)

> [...]

    Proszę bardzo. Jest link:-)

    http://wyprawa125.blogspot.com/