  • 11. Data: 2009-04-01 16:50:09
    Temat: Re: wypożyczalnia
    Od: j...@a...at

    Pan pstrykacz jest tam złem koniecznym i służy
    > wyłącznie do tego aby powstała jakas pamiątka na papierze. Niestety
    > często na różnego rodzaju imprezach widze pstrykaczy którzy chca w tym
    > towarzystwie być nr 1.

    masz na mysli , ze staraja sie rowniez zastapic pana mlodego w
    obowiazkach malzenskich pierwszej nocy poslubnej ?

  • 12. Data: 2009-04-01 21:28:55
    Od: "babinicz" <b...@v...pl>

    Użytkownik "MW" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam N D200, Nikkory 28-70 f/2.8, 85mm f/1.4 i Sigme 70-200.
    > Hobbystycznie fotografuję od dawna i wiem chociaż tyle że mając D700 i
    > obiektyw pokroju nieprodukowanego już Nikkora 28mm f/1.4 albo Sigmy 20mm
    > f/1.8 potencjalnie mogę robić gnioty znacznie lepsze. Bo swobodnie bez
    > lampy. A to dużo, bo nie muszę ganiać z wielkim statywem i szukać ujęć na
    > których ludzie się nie ruszają (to poważnie ogranicza). Zresztą każdy
    > przeczytany podręcznik Ci to wyjaśni. Nie bój się ich.
    >
    > Pzdr, MW

    Ty z kolei nie bój się odmówić swojemu koledze. Idąc z takim nastawieniem na
    pewno (przepraszam za wyrażenie) spierdolisz koledze pamiątkę z jedynej w
    swoim rodzaju uroczystości. Ślubów w życiu zrobiłem kilkadziesiąt, ludzi
    myślących podobnie jak Ty spotkałem na swojej drodze bardzo wielu i powiem
    Ci, że raz tylko zdarzył się przypadek, gdy zarozumiały hobbysta -
    sprzętowiec wykonał naprawdę przemyślane kompozycyjnie i dobre techniczne
    ślubne "gnioty".

    pzdr.
    babinicz

  • 13. Data: 2009-04-02 06:32:49
    Od: "MW" <w...@w...pl>

> [...]
    > Ci, że raz tylko zdarzył się przypadek, gdy zarozumiały hobbysta -
    > sprzętowiec wykonał naprawdę przemyślane kompozycyjnie i dobre techniczne

    Chłopak potrzebuje pieniędzy i poprosił mnie o cokolwiek. Dla mnie sytuacja
    dobra do być może zajęcia się tym bardziej na poważnie.
    Nie będzie pretensji jak wyjdzie 'tak sobie' a jest zgoda na powieszenie w
    sieci w razie gdyby wyszło coś ciekawego. Dlatego czytam, oglądam zdjęcia,
    zastanawiam się nad ujęciami, pytam o sprzęt i rady. Mam okazję to chce się
    sprawdzić i podchodze do tego poważnie. Tyle.
    A kolega wyżej zmusił mnie do przycwaniaczenia bo swoim założeniem że jestem
    prostym niudacznikem bez grama wiedzy ale za to z tępymi pytaniami - troche
    mnie wk...ił.

    Pzdr, MW

  • 14. Data: 2009-04-02 06:41:48
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Chłopak potrzebuje pieniędzy i poprosił mnie o cokolwiek.

    Znaczy golodupiec ale alub i wesele musi byc no bo jak inaczej? ;)

    Typowe :)

  • 15. Data: 2009-04-02 07:40:33
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > Znaczy golodupiec ale alub i wesele musi byc no bo jak inaczej? ;)
    >
    > Typowe :)

    Typowe to jest Twoje pie...enie.
    Piszesz a nie masz pojęcia o czym.

    MW

  • 16. Data: 2009-04-02 07:50:32
    Od: a402 <z...@o...pl>

    j...@a...at pisze:
    > Pan pstrykacz jest tam złem koniecznym i służy
    >
    > masz na mysli , ze staraja sie rowniez zastapic pana mlodego w
    > obowiazkach malzenskich pierwszej nocy poslubnej ?

    Jak tak czytam wypowiedzi niektorych panow fotografow to .......... no
    nie wiem.
    :-)

  • 17. Data: 2009-04-02 08:24:27
    Temat: Re: wypożyczalnia - Off topic
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    a402 pisze:

    Hej

    > Jak tak czytam wypowiedzi niektorych panow fotografow to .......... no
    > nie wiem.

    Itam, pewnie oglądali jakiś tydzień temu program w TVN o tym jak pan
    fotopstryk przespał się z panną młodą po weselu, myhyhy.
    Nieźle bym się uśmiał ale nie było mi do śmiechu bo oglądałem to z
    fotela dentystycznego podczas rwania 8-semki :/
    --
    Podro
    Kryhu

  • 18. Data: 2009-04-02 15:05:06
    Od: Jurekk <m...@w...pl>

    a402 pisze:

    > Mają.
    > http://www.sigma-procentrum.pl/
    no i musisz miec dużo kasy na to wypożyczenie

  • 19. Data: 2009-04-03 06:16:51
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 02 Apr 2009 10:24:27 +0200, Kryhu napisał(a):

    > Itam, pewnie oglądali jakiś tydzień temu program w TVN o tym jak pan
    > fotopstryk przespał się z panną młodą po weselu, myhyhy.

    Iiitam, jeśli się tylko przespał, to nic takiego. Wiadomo, po weselu
    wszyscy zmęczeni ;)

    > Nieźle bym się uśmiał ale nie było mi do śmiechu bo oglądałem to z
    > fotela dentystycznego podczas rwania 8-semki :/

    TVN jako środek znieczulający... Łożesz, kryzys zagląda nam w zęby.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 20. Data: 2009-04-03 06:38:22
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Grzegorz Góra napisał(a):

    > Iiitam, jeśli się tylko przespał, to nic takiego. Wiadomo, po weselu
    > wszyscy zmęczeni ;)

    Wesele, 5 rano, wszyscy już w stanie "noc żywych trupów", spod jednego
    ze stołów wydobywa się głos - Chłopaki, chłopaki, kto jeszcze nie miał
    panny młodej!
    - Ja!
    - A Ty kto?
    - Pan młody.