  • Data: 2024-06-13 21:45:21
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Intelektu sobie sam pogratuluj :) Primo,wniosek że dużo drożej wyssałeś
    > z palca i to bez najmniejszego uzasadnienia.

    Ceny w a2mobile, kiedy płacisz tylko za to, co wykorzystasz. Czyli
    operator nie robi cię w jajo:
    10 gr/min
    10 gr/SMS/MMS
    4 gr/Mb

    Co miesiąc dostajesz zestawienie z wykorzystania wszystkiego - dzień,
    godzina, licznik, kwota.

    > A secundo, jakbyś pomyślał,
    > to byś zauważył że sprzedaż wiązana nie pozwala ci porównać ofert
    > różnych operatorów bo każdy wiąże inaczej. Dziecko się domyśli czemu
    > takie ściemnianie służy. Jakby była rzeczywista konkurencja między
    > operatorami to płaciłbyś właśnie mniej.

    Dlatego sprawdzam, jak wyglądają opcje zgodne z moimi potrzebami. Byłem
    u różnych operatorów, niektórzy z nich nawet już nie istnieją. Nie
    widziałem problemu z przenosinami do innej sieci (od kiedy to się
    zrobiło bezproblemowe), podobnie jak z bankami. Jedynie do sieci
    związanych z T-mobile nic mnie nie mogło przekonać.
    Kiedyś miałem też (o ile dobrze pamiętam...) pół godziny rozmów i chyba
    jeszcze coś za 3 złote miesięcznie? Albo coś mi się pozajączkowało...
    Pamięć już nie ta. :(
    To znaczy - nie zajmuję głowy rzeczami, których nie muszę pamiętać. ;)
    Pół godziny wystarczało, ale wtedy nie musiałem tak często użerać się z
    urzędami i firmami rozmaitymi. Każda zmiana potrzeb skutkowała zmianą
    operatora najczęściej.

    --
    -
    Akarm