  • Data: 2024-06-19 00:05:59
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2024 o 06:49, Cavallino pisze:

    > Co nie znaczy, że nie da się bez problemu znaleźć oferty tańszej niż no
    > limit za 30 zł i doskonale spełniającej potrzeby.

    Ale ja to rozumiem, że ktoś ma potrzeby w skali piko i chuj z nim. Ja po
    prostu nie lubię się ograniczać i cebulić na grosikach. 30zł zarabiam w
    chwilę więc koszt miesięczny w tej kwocie za brak limitów dla
    nieograniczonej komunikacji, zawsze i wszędzie, jest dla mnie
    akceptowalny w 101%

    > Więc w tym przypadku Twój hurt jest droższy, a nie tańszy.

    No to sobie "nakap" woltów z paneli, które wystarczą Ci na 300km do
    auta. Ja się nie ograniczam bo po co, skoro nie jest to dla mnie
    wysiłkiem. Wysiłkiem jest ograniczanie :) Nie widziałem jeszcze, żeby
    ktoś komuś nosił walizy z zaoszczędzoną kasą do grobu :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>