  • Data: 2024-06-17 22:26:08
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:v4bkpp$1h2od$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Nie wiem o czym piszecie. Od 15 lat mam "nolimit" za 30zł i co mam
    > więcej chcieć?

    Piszę o internet pakiet jednorazowy vs odnawialny.

    Nie można łatwo dokupić jednorazowego (chyba że nowy starter pesel itd)

    Następnym razem przyjadę do Polski dopiero w grudniu.
    Muszę teraz pamiętać żeby wyłączyć odnawianie bo do grudnia
    zeżre całe saldo 5 x 20zł = 100zł.

    --
    Piter

    nie chciało się nosić teczki