  • Data: 2024-06-18 10:08:26
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2024 o 22:26, PiteR pisze:

    > Piszę o internet pakiet jednorazowy vs odnawialny.
    >
    > Nie można łatwo dokupić jednorazowego (chyba że nowy starter pesel itd)

    No, ja tak robię. Ostatnio za 5zł kupiłem 200giga na miesiąc z Play w
    Żabce i po zakończeniu wyjebałem kartę. Wyssałem 180giga te 20 giga co
    zostało mogliby mi przelać w słoik? Poczebowałem na czas podłączenia
    światłowodu, bo mieli obsuwę w terminie. Jak jadę na wakacje, też tak
    robię bo w tablecie mam modem a nie chce mi się udostępniać netu z
    telefonu i tablet 10'' robi w aucie za "pulpit nawigacyjny" + planowanie
    wycieczek i TV. Telefon ma za mały ekranik na wakacjach.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>