  • Data: 2024-06-19 20:36:05
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2024 o 06:01, Cavallino pisze:

    > Albo z tobą.

    > A co to ma wspólnego z tematem?

    Czyli jak zwykle nie rozumiesz, symptomatyczne.

    W systemie "nolimit" nie mam ograniczeń. Bez tego systemu ograniczenia
    istnieją. Może to być cena jednostkowa za minutę, która zapewne jest
    wyższa niż w systemie "nolimit" bo najniższą jednostką monetarną w
    Polsce jest jeden grosz więc trudno by było rozliczać inaczej jak
    1min=1gr czego oczywiście nie ma w systemie prepaid bo już widać że tam
    cena za minutę jest znacznie wyższa o czym doskonale wiesz ale to
    pomijasz. Logiczne zatem, ze jeśli ktoś by wprowadził rozliczenie za
    wykorzystane minuty to spokojnie mogę napisać, że przy średnim użyciu
    telefonu 1dzień - 1 godzina łącznie rozmów, na pewno kilka razy
    przekroczy się kwotę 30zł która jest w tym przypadku odzwierciedleniem
    dla nieograniczonego użycia. Jeśli jednak są osoby, które rozmawiają
    10min przez cały miesiąc to mają doładowania w systemie prepaid (czyli
    przedpłata) i idzie to realizować za małą kwotę. Wyobrażasz sobie taki
    myk, że ktoś odjebie rozmowę z Bangladeszem, gdzie nie posiada umowy i
    obciążą go kosztem kilu tys a on sobie nie zapłaci bo nie musi?

    > Czy ktoś pytał o Twoje życie. czy o co chodzi?

    Nie potrafisz rozmawiać w temacie? Jakie życie?

    > j.w.
    > Masz zdecydowany problem z patrzeniem dalej niż czubek własnego nosa.
    > Tylko ja, ja, ja i nic więcej nie potrafisz.

    Przecież to ty ciągle powtarzasz: ja, ja, ja, w sensie chwalenia się co
    takiego kupiłeś.

    > Już nie wspominając, że nie ograniczanie się do jazda złomem.....

    Jeżdżę wszystkim czym się da jechać. Ty się właśnie ograniczasz bo tego
    nie robisz :) Jak zwykle próbujesz odwracać kota ogonem ale to nie ja
    wychodzę na "kretyna" :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>