  • Data: 2024-06-13 20:29:56
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem. Ale per saldo zapłaci dużo mniej, bo doświadczenie wskazuje że
    > przeciętny człowiek, a o takim mówimy, nie potrzebuje tak wielu minut by
    > ich wyższa cena w tym przeszkodziła.

    Dlatego są prepajdy.

    > Dodatkowo, ponieważ się pojawi
    > element konkurencji, którego obecenie brak, nastąpi dalsza obniżka ceny
    > minuty.

    Buehehe, na to nie licz :)

    > Zauważ że argument o swobodzie, beztrosce czy luzie jaką
    > zapewnia nolimit jest bez sensu. Onegdaj, w epoce telefonów na drut też
    > mogłeś rozmawiać bez końca i realizować tyle połączeń ile chciałeś. Za
    > wszystko na końcu dostawałeś rachunek. Było to możliwe w epoce bez
    > komputerów więc tym bardziej dziś wystawienie indywidualnego rachunku
    > jest kosztowo zaniedbywalne.

    ...i było kilkaset razy droższe niż obecne "nolimit" Liczone były
    "ipulsy" a ludzie płacili całe wypłaty jak się kurwiszcze dorwało do
    drutu. W nolimit nie ma tego strachu a komfort psychiczny jako brak
    ograniczeń wart jest nie 30zł a więcej :)

    > I ówczesne telekomy nie prowadziły
    > sprzedaży wiązanej. Jak chciałeś telefon to go miałeś i nie zmuszano cię
    > byś jednocześnie instalował telex czy fax.

    Ale co ty pierdolisz? Kto mnie zmusza do kupowania w sprzedaży wiązanej?
    Telefon kupuję w obcym sklepie a od operatora biorę "nolimit" bez
    udziału sprzedaży wiązanej. W dobie smartfona ma tam nawet TV czy inne
    bajery z których korzystam oprócz dzwonienia i nie widzę tu nic wiązanego.

    > Jak chciałeś fax to nie
    > musiałeś mieć telexu. A dziś masz najmniej 3 pozycje czy chcesz czy nie,
    > rozmowy, smsy i transmisję i to w najprzeróżniejszych kompozycjach.

    Ja to biorę nie jako "pakiet" ale ogólnie jako transmisję cyfrową i nie
    dzielę na sms, Internet czy rozmowy. Dla mnie jest to transmisja i
    koniec. To ty sobie wjebałeś do łba że chcesz płacić osobno za siki i
    gówno a nie łącznie za ścieki. Nie może do ciebie dotrzeć, że aby płacić
    osobno za każdy składnik powodujesz dodatkowe koszty i chcesz taniej?
    Brednia na kółkach. Już pisałem, córa tak właśnie miała na prepajdzie.
    Jak na jeden dzień włączyła Internet to jej wjebało tyle, ile kosztuje
    abo miesięczne w nolimit.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>