  • Data: 2009-05-16 21:55:06
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotografów - śmieszne czy tragiczne?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-15 13:39:08 +0200, j...@a...at said:

    > tylko bez wspolpracy z fachowcami nie wyszlaby poza pierwszy takt.

    Z fachowcami od marketingu głównie. No ale twierdziłeś coś o muzykach i
    jakiejś tam konieczności długoletnich studniów. Stawiam dolary
    przeciwko orzechom, że 97% muzyków z list przebojów nie ma rzadnego
    formalnego wykształcenia w tym kierunku.

    > te gwiazdy obdarzone niewatpliwie przez nature czyms odmiennym od
    > pozostalych , maja szanse na utrzymanie sie na rynku wylacznie dzieki
    > temu , ze sa wypuszczane przez fachowcow z gruntownym przygotowaniem
    > zawodowym.

    Nie mającym często nic wspólnego z latami studiów. I jest to
    _zespół_specjalistów_. A zdaje się wcześniej coś o pojedyńczych
    muzykach i ich wykształceniu pisałeś.

    > popros dode niech cos sama skomponuje zagra i zaspiewa.
    > nawet niech nie komponuje , niech nie gra , niech sprobuje sama
    > zaspiewac bez podkladu robionego przez fachowcow.

    No i znów pleciesz. Coby o Dodzie nie mówić, to ona akurat śpiewać umie.

    > to co jednym weselem ktore trafia sie powiedzmy raz na miesiac che sie
    > utrzymac przez 2 tygodnie ?

    Taki zawód. A np. znany aktor - za jeden film (ze 3 miesiące zdjęć)
    może dostać i pare milionów dolców.

    > jak nie ma co robic to mozna czyms innym dorabiac.

    Bredzisz.

    > ot chocby taxowka

    I z racji wykonywania innego zawodu, za drugą działalność miałby brać
    poniżej kosztów jej opłacalności, głodowe stawki? Bo Tobie się coś
    ubzdurało?

    > bedzie mogl powiedziec o sobie ze jest podwojnym profi.

    Nie wiem co robisz, ale na pewno dostajesz za to za dużo. Idź dorabiać
    jako taksówkarz i obniż stawkę o połowę. Albo i do 20%. Twierdzę, że to
    na pewno nie jest więcej warte.

    de Fresz