  • Data: 2009-05-17 22:14:50
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotografów - śmieszne czy tragiczne?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał

    > nie bardzo rozumiem po co tutaj wyskakujesz z tymi porownaniami ?
    > Nie wiem czyj to problem moze ich, że nie potrafia zajac sieczyms
    > lepszym dla siebie, systemu ? Dlatego, ze doktorant poswiecil pol
    > swojego zycia na ksztalcenie i potem nie umie zadbac nawet o
    > swoje zycie to jest nasz problem tutaj ? Dziwne.

    Niestety to jest nasz problem.
    Będzie jeszcze większy.
    Potęgi gospodarcze stoją właśnie nauką - własną lub importowaną.
    Ktoś się rodzi z żyłką do biznesu inny z żyłką do nauki - państwo, które nie
    stwarza warunków ani dla jednych ani dla drugich prędzej czy później staje
    się kolonią, śmietnikiem albo skansenem.
    W jakim punkcie jesteśmy ?

    adam