    From: luxcamera <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wynagrodzenie dla fotograf????????????????????????????
    Date: Thu, 14 May 2009 19:16:41 +0200

    iso wrote:
    > "luxcamera" napisa? w wiadomo?ci:

    > a tak swoj? drog? to zupe?nie tyle samo ile ty da?e?
    > grafikowi za logo i webmasterowi za stron? :-)
    >
    > Wci?? nie rozumiem co cie tak zabola?o?
    > Chcesz win? za brak zlece? zwali? na innych?
    >
    > wr,
    > www.isonet.pl

    Grafikowi za logo i webmasterowi za stronę zapłaciłem tyle, że byli
    zadowoleni :-) I napewno nie szukałem najtańszych, i nie było to 200zł,
    jak twierdzisz (fajną masz stronę, ale dla mnie jest nieczytelna - dużo
    kosztowała?).
    Aparatu, optyki i całego szpeju też nie kupiłem w najtańszym sklepie
    internetowym, czy na allegro.

    Na nikogo nie chcę zwalać winy, bo tak, jak napisałem wcześniej - Cieszę
    się, że jeszcze mnie kryzys tak bardzo nie przycisnął, żebym sprzętem za
    xx000 zł pracował przez kilkanaście godzin za 200zł.
    Nic mnie nie zabolało, bo to nie kwestia bolesności lecz śmieszności
    takiego zjawiska, jak zdjęcia z prawami za 200 zł.

    Patrzę sobie tylko na rynek i krytykuję, piętnuję, pewne postawy,
    trendy, które mogą nam wszystkim w przyszłości zaszkodzić, które po
    prostu prowadzą na manowce.

    Ciekawe dlaczego, jak człowiek poruszy pewne tematy, to zaraz ktoś chce
    go wdeptać w ziemię i unieważnić jego opinię, przypisując mu niskie
    pobudki...?

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.