  • Data: 2009-06-18 18:46:03
    Temat: Re: wymyslilem miniplenerek w Mirowie
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Cze, 17:35, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ja też. Kiedyś, z pięć lat temu i dawniej było generalnie miło (walki
    > też były, ale raczej takie na niby), plenery odbywały się co miesiąc, z
    > których znało sie osobiście w sumie pewnie grubo ponad sto osób.

    Ech, rozczuliłem się... Zaczęło się to wszystko w 1999 roku, plenerem
    w Lublinie. Potem poszło już z górki, było, jak piszesz :) Niestety,
    skończyło się, a próby odbudowania tego nie dają rezultatu :(

    > Chyba
    > najprężniej działały środowiska z Warszawy, Śląska i Krakowa, ale nie
    > tylko (pozdrawiam m.in. Kielce).

    Nieźle też było w Trójmieście, Białymstoku, Wrocławiu czy Poznaniu.
    Tworzono nieformalne grupy fotograficzne - regionalne lub tematyczne.

    > Ale jak to zawsze bywa w społeczeństwach zamkniętych (w sensie
    > ograniczenia ilościowego), następuje degradacja. Osobniki żądne władzy,
    > zakompleksione czy też po prostu głupawe próbują władzę osiągnąć czy
    > znaleźć się w centrum zainteresowania, a w końcu po prostu złośliwie
    > niszczyć.

    Opisałeś dokładnie sytuację zaistniałą w Mazowieckim Towarzystwie
    Fotograficznym :-(

    > I mamy co jest - spotkań już nie ma, a na grupie
    > niemiło. Plenerów znacznie mniej

    Nie sądzisz, że po prostu ludzie uciekli z niusów na rzecz różnych
    forów?

    > i chwała Waldkowi, że mu się chce. Ale
    > jak widać, nawet wtedy jest marudzenie, że Mirów to nie Sopot.

    Inna sprawa, że Waldek podał informację wyjątkowo zniechęcająco :-)

    > Tak przy okazji - okolice Bobolic są bardzo urokliwe, imo najciekawsze
    > na Jurze

    I tak skończy się jak zwykle, czyli w knajpie :)

    Czarek