  • Data: 2009-06-18 15:35:11
    Temat: Re: wymyslilem miniplenerek w Mirowie
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rakan pisze:
    > czy tu wogole jest ktoś przyjaźnie nastawiony do kogoś? ewentualnie do
    > czyjiś wypowiedzi? :))
    > od lat siedze na tej grupie, ale tego co teraz jest to jeszcze nie
    > widziałem...

    Ja też. Kiedyś, z pięć lat temu i dawniej było generalnie miło (walki
    też były, ale raczej takie na niby), plenery odbywały się co miesiąc, z
    których znało sie osobiście w sumie pewnie grubo ponad sto osób. Chyba
    najprężniej działały środowiska z Warszawy, Śląska i Krakowa, ale nie
    tylko (pozdrawiam m.in. Kielce). W czasie gdy plenerów nie było
    spotykaliśmy się w lokalnie, cyklicznie, robiąc od czasu do czasu jakieś
    lokalne miniplenery. Bywało, że wpadało i ponad dwadzieścia osób.

    Ale jak to zawsze bywa w społeczeństwach zamkniętych (w sensie
    ograniczenia ilościowego), następuje degradacja. Osobniki żądne władzy,
    zakompleksione czy też po prostu głupawe próbują władzę osiągnąć czy
    znaleźć się w centrum zainteresowania, a w końcu po prostu złośliwie
    niszczyć. No i cierpliwie latami to robią tworząc intrygi, obrażają i
    zniechęcają resztę. I mamy co jest - spotkań już nie ma, a na grupie
    niemiło. Plenerów znacznie mniej i chwała Waldkowi, że mu się chce. Ale
    jak widać, nawet wtedy jest marudzenie, że Mirów to nie Sopot.

    Można powiedzieć, że to zmęczenie materiału, że znudziła się fotografia.
    I owszem, może to i prawda. Ale w tym momencie wkraczają młodzi, pełni
    zapału. A tu młodych brak. Znaleźli ciekawsze miejsca...

    Tak przy okazji - okolice Bobolic są bardzo urokliwe, imo najciekawsze
    na Jurze:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/03/0.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/01/0.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/t/02/0.htm