  • Data: 2009-06-19 07:38:05
    Temat: Re: wymyslilem miniplenerek w Mirowie
    Od: "Osiak" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    news:7c88038b-476f-4f07-8dcb-7d01096d2242@g20g2000vb
    a.googlegroups.com...
    > Ech, rozczuliłem się... Zaczęło się to wszystko w 1999 roku, plenerem
    > w Lublinie. Potem poszło już z górki, było, jak piszesz :) Niestety,
    > skończyło się, a próby odbudowania tego nie dają rezultatu :(
    > Nieźle też było w Trójmieście, Białymstoku, Wrocławiu czy Poznaniu.
    > Tworzono nieformalne grupy fotograficzne - regionalne lub tematyczne.
    > Opisałeś dokładnie sytuację zaistniałą w Mazowieckim Towarzystwie
    > Fotograficznym :-(

    A miedzy innymi tym zakompleksionym glupkiem zadnym wladzy
    jestem ja.
    Konfabulacje Czarka spowoduja ze wreszcie opisze kiedys
    historie Mazowieckiego Towarzystwa Fotograficznego,
    podolaczam dokumenty roznych organow, w tym kopie roznych
    donosow i wydam ja wlasnym sumptem w celu darmowego
    rozdawanictwa zainteresowanym :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak