  • 21. Data: 2010-04-22 20:28:10
    Temat: Re: wymiary matrycy a rozdziuelczosc
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-22 22:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Co się dzieje, jak usiłujesz wepchnąć taką samą ilość światła na coraz
    > mniejszą powierzchnię?

    Mrufki zaczynają skwierczeć! ;-P

  • 22. Data: 2010-04-22 20:34:29
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    q...@g...com pisze:

    > Ja uparcie twierdze ze mala glebia ostrosci jest wada, i naduzywanym
    > dziwactwem.
    > Jednak ja sie nie znam na tym artyzmie.
    > Pozdrawiam

    Może i tak, ale zawsze łatwiej przymknąć jasny, niż rozjaśnić ciemny
    obiektyw ;)

  • 23. Data: 2010-04-22 20:48:51
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 22 Kwi, 22:34, Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> wrote:

    > Może i tak, ale zawsze łatwiej przymknąć jasny, niż rozjaśnić ciemny
    > obiektyw ;)

    No tu bym sie zgodzil, tylko mala uwaga, latwiej wydac 5 stowek, niz 5
    tysiecy;-)
    Chociaz... duzo ludzi ma obecnie siana pod dostatkiem.
    StaM

  • 24. Data: 2010-04-22 21:09:06
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > A próbowałeś się zastanowić?
    >
    > Co się dzieje, jak usiłujesz wepchnąć taką samą ilość światła na coraz
    > mniejszą powierzchnię?

    No wlasnie, co sie dzieje?:)

  • 25. Data: 2010-04-22 21:10:45
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Mrufki zaczynają skwierczeć! ;-P

    I jakie sa tego nastepstwa?:)

  • 26. Data: 2010-04-22 21:19:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    romek76 pisze:

    > No wlasnie, co sie dzieje?:)

    Jesteś człowiekiem czy też prostym systemem AI bez najdrobniejszych
    doświadczeń z życia? Nigdy nie bawiłeś się w skupianie światła na jak
    najmniejszej powierzchni?

    Myśl!

  • 27. Data: 2010-04-23 04:57:55
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie zrobisz. Chyba że masz na myśli stykówkę ;)
    >
    > W fotografii otworkowej też masz de facto obiektyw - choć działający na
    > nieco innej zasadzie.

    By kiedyś nurt, chyba 'rayogramy', przykładnie przedmiotów do materiału.
    Czyli punt na 'materiał'.

    Z innej strony, ile frajdy jet w celowaniu przez dobry obiektyw, ile
    pracy wyobraźni, ile zdjęc tych najwazniejszych bo w głowie. Tradycyjnie
    fotografia przynależy do sztuk trwałych, ale czy jest niemozliwe jakieś
    performance, happening, sztuka nietrwała, z użyciem elementów fotografii?

  • 28. Data: 2010-04-23 05:50:57
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A geometrię na poziomie choćby szkoły podstawowej waszmość masz
    > opanowaną? Mnożenie i dzielenie nie stanowi dla ciebie wielkiej tajemnicy?

    Ale moga byc wieksze przestrzenie miedzypikselowe,
    czyli piksele nie lezą "bok w bok". Wtedy beda male piksele
    na duzej matrycy.
    --
    A S

  • 29. Data: 2010-04-23 07:27:39
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 22 Kwi, 23:19, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jesteś człowiekiem czy też prostym systemem AI bez najdrobniejszych
    > doświadczeń z życia?

    To taki wykręt bo nie umiesz uzasadnić swojej tezy, czy też z
    definicji jesteś arogantem i lubisz obrażać innych?

  • 30. Data: 2010-04-23 07:48:00
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Apr 22, 7:38 pm, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > A ja twierdze, ze takie kategoryczne sady sa bardzo czesto nieuzasadnione i
    > naduzywane. (...)

    Dokladnie! Sama w sobie mala glebia ostrosci nie jest ani zla, ani
    dobra - to tylko narzedzie do osiagniecie jakiegos celu/efektu. I jak
    kazdego narzedzia mozna go uzyc dobrze lub zle, umiejetnie lub...
    mniej umiejetnie. Ale to juz inna kwestia.

    P.