  • 31. Data: 2010-04-23 08:37:46
    Temat: Re: wymiary matrycy a rozdziuelczosc
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 23 Kwi, 09:48, Profesor Nic <p...@g...com> wrote:

    > Dokladnie! Sama w sobie mala glebia ostrosci nie jest ani zla, ani
    > dobra - to tylko narzedzie do osiagniecie jakiegos celu/efektu. I jak
    > kazdego narzedzia mozna go uzyc dobrze lub zle, umiejetnie lub...
    > mniej umiejetnie. Ale to juz inna kwestia.
    >
    > P.

    Zgadzam sie Profesorze z powzszym. Mialaem dodac CZASAMI mala glebia
    ostrosci jest wada.
    StaM

  • 32. Data: 2010-04-23 12:03:37
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Jesteś człowiekiem czy też prostym systemem AI bez najdrobniejszych
    > doświadczeń z życia? Nigdy nie bawiłeś się w skupianie światła na jak
    > najmniejszej powierzchni?
    >
    > Myśl!

    matryca zaczyna sie palic, z tego wynikaloby ;).

    Ale serio: jak maja sie rozmiary matrycy do rozdzielczosci i vice versa?
    Jak wplywaja owe rozmiary na rozedzielczosc?

    Dlaczego jedna matryca ma rozdzielczosc wieksza, inna wieksza?

    Moze by tutaj do kupy to wszystko zebrac?:)

  • 33. Data: 2010-04-23 15:39:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anonymouse pisze:

    > To taki wykręt bo nie umiesz uzasadnić swojej tezy, czy też z

    Jakiej tezy?

    > definicji jesteś arogantem i lubisz obrażać innych?

    Lubię zachęcać innych do samodzielnego myślenia, a nie żerowania tylko
    na gotowych odpowiedziach - przez takie podejście ludzie odwykają od
    samodzielnego myślenia i idą za głosem "wodzów" jak stado na rzeź.

  • 34. Data: 2010-04-23 15:40:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Profesor Nic pisze:

> [...]
    > kazdego narzedzia mozna go uzyc dobrze lub zle, umiejetnie lub...
    > mniej umiejetnie. Ale to juz inna kwestia.

    Owszem. Niemniej jednak przy malutkiej matrycy tracisz możliwość wyboru
    - możesz mieć tylko dużą lub bardzo dużą głębię ostrości ;)

  • 35. Data: 2010-04-23 15:46:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    romek76 pisze:

    > matryca zaczyna sie palic, z tego wynikaloby ;).

    W skrajnym przypadku owszem, ale zanim do niego dojdzie zaczyna się
    nagrzewać. Ciało nagrzane emituje energię. Fotony. A fotokomórka
    rozróżnia tylko intensywność "oświetlenia" - a nie długość fali.

    > Ale serio: jak maja sie rozmiary matrycy do rozdzielczosci i vice versa?

    Podobnie jak wielkość budynku do liczby mieszkańców.

    > Jak wplywaja owe rozmiary na rozedzielczosc?

    Popatrz na powyższą analogię - duży budynek pomieści więcej ludzi w
    lepszych warunkach. W małym pomieszczeniu jak upchniesz tyle samo ludzi,
    będą to warunki gówniane i wszyscy będą sobie wzajemnie przeszkadzać.

    Z matrycami podobnie.

    > Dlaczego jedna matryca ma rozdzielczosc wieksza, inna wieksza?
    >
    > Moze by tutaj do kupy to wszystko zebrac?:)

    Wszelkie potrzebne dane są już od wieków zebrane. Trzeba tylko ruszyć
    łepetyną i wyciągać wnioski.