  • 1. Data: 2010-04-22 04:25:46
    Temat: Nowe zdjecia z Ameryki Poludniowej cd
    Od: M <m...@i...pl>

    Hej,

    Zapraszam wszyskich do obejrzenia dwoch nowych galerii z Ameryki
    Poludniowej:

    http://kangury.net/gallery/ameryka-pd/szczyty-andow/
    index.html
    http://kangury.net/gallery/ameryka-pd/chmury-nad-and
    ami/index.html

    Wszelkie uwagi mile widziane ...

    cdn

    Pozdrawiam,

    http://kangury.net

  • 2. Data: 2010-04-22 07:15:01
    Temat: Re: Nowe zdjecia z Ameryki Poludniowej cd
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Uzytkownik "M" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > Hej,
    >
    > Zapraszam wszyskich do obejrzenia dwoch nowych galerii z Ameryki
> [...]

    U mnie Avast wypisuje, ze na stronie masz trojana JS:Illredir-AX [Trj]. Moze
    sie myli, ale...

    --
    Lol

  • 3. Data: 2010-04-22 07:23:12
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

    > U mnie Avast wypisuje, ze na stronie masz trojana JS:Illredir-AX [Trj]. Moze
    > sie myli, ale...

    u mnie NOD podaje: JS/Exploit.JavaDepKit.A koń trojański
    wiec cos w tym chyba jest

    Gajowy

  • 4. Data: 2010-04-22 09:38:51
    Od: M <m...@i...pl>

    On Apr 22, 5:23 pm, "Gajowy" <g...@t...net.pl> wrote:

    > u mnie NOD podaje: JS/Exploit.JavaDepKit.A koń trojański
    > wiec cos w tym chyba jest
    >
    > Gajowy

    dzieki
    musze to sprawdzic!

    czy moge te posty usunac?
    pewnie nie ...

    UWAGA prosze nie wchodzcie na strone!!!!!!

  • 5. Data: 2010-04-22 09:42:10
    Od: M <m...@i...pl>

    &

    strona zamknieta do odwolania :(