    From: "LPPL" <l...@u...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymiana gratów
    Date: Fri, 12 Apr 2013 13:18:32 +0200

    Użytkownik "Michal" <

    > Jak ktoś gustuje w antykach.

    O gustach nie dyskutujmy;).

    > Za podobne pieniądze można złożyć coś budżetowego na AM3+ ze zintegrowaną
    > grafiką i portem IDE by zachować HDD i DVDRW
    > (jedyne części warte przełożenia).

    Pozwolę sobie się z szanownym panem nie zgodzić. Kilka lat temu trafiłem
    Lenowo thinkcentre z e6300, 2 hd 80 gb sata, 2 gb ddr 2 i win xp prof.
    Sprzet z firmy która się zwijała, sprzedawany jako używany, ale praktycznie
    nowy, bez tzw. przebiegu, w kartonie i foliach. Cena wywoławcza 700, w końcu
    dałem 400. Po dołożeniu x-fi (została po wymianie z domowego) i hd 4670
    (mocniejszej nie mogłem, bo zasilacz za słaby, a kosztował chyba coś ok. 350
    zet?)) oraz jakiegoś wiatraczka z demobilu - chodził cztery lata w firmie,
    bez jakiejkolwiek zwiechy. Po dwóch latach wymieniłem tylko padnięty dvd (69
    zet) i jeden z dysków na większy, no i dołożyłem 1 gb ramu (koszt 29 zet)
    Tak stabilnego kompa w życiu nie miałem, a i pograć mogłem w pierwsze
    Crisisy czy Stalkery.
    Skalkuluj, czy udałoby ci się złożyć za te pieniądze (400 albo 850 po
    modernizacji) wtedy coś nowego (nawet budżetowego) o podobnej mocy i weź
    poprawkę, że teraz normą w wyprzedażach polisingowych jest sprzęt np z
    e8500, dyskiem 500gb i 4 gb ramu oraz co najmniej vistą, a i 7 nie jest
    rzadkością.

    --
    LPPL