  • Data: 2013-04-18 23:05:24
    Temat: Re: wymiana gratów
    Od: "LPPL" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal"

    > Niestety na tym przykładzie wychodzi jak na dłoni to czego nie lubię w
    > takich zakupach - sprzedawca w stylu "polaczek-cwaniaczek".
    > Te 11,32 GHz bijące po oczach (BTW: tak licząc w AMD FX 8xxx mamy
    > w domach CPU po 32 GHz - WOW robi wrażenie ;>
    > - Na zdjęciu dużo lepszy XFX 5770, w opisie R5750 nie wiadomo jaki
    > - Napęd optyczny Blu-ray lub nagrywarka DVDRW - pewnie będzie stary
    > DVDRW, ale nabywca już ma przed oczami Bluraya.
    > - Na zdjęciu wachlarz recovery disc i Win7Box x64 PL, w opisie KOMPUTER
    > POSIADA ZAINSTALOWANY ORYGINALNY WIN 7 LUB XP zgodny z kluczem [...]

    No tak, wszystko prawda, tylko, że to pierwszy (ale nie lepszy;) z brzegu
    przykład.
    Gdybym kupował dla siebie i miałbym mało kasy (co się przeca każdemu
    notorycznie wprost zdarza;) to wybrałbym solidniejszego sprzedawcę, a gdyby
    mnie nie piliło przez 10 lat do usprawnienia sprzętu ( jednak pierwszej - w
    moim przypadku - potrzeby), to przez powiedzmy miesiąc spędzając
    kilkanaście minut w necie musiałbym (statystycznie) trafić nie jakąś
    atrakcyjną wyprzedaż albo okazję.

    --
    LPPL