  • Data: 2013-04-24 14:27:21
    Temat: Re: wymiana gratów
    Od: "LPPL" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal"

    > Unika się przy takim doborze pułapki o której wcześniej pisałeś - kupię
    > tanio poleasingowy konfig, a potem włożę drugie tyle albo i więcej przez
    > dozbrojenie go w akceptowalną kartę graficzną, dźwiękową (a-brandy na mobo
    > często mają zwykłe stereo) czy nowy HDD i powstaje hybryda - ni to nowe,
    > ni stare.

    Nie trzeba nic wkładać, o ile komuś grafika z mobo lub cpu wystarczy. Ja
    uznałem, że warto doinwestować. A co do dysków lub ramu, to kurczą się
    szybciej niż klejnoty w zimnej wodzie i nawet mając nówkę-budżetówkę trzeba
    co rusz dokładać.
    Dla zupełnej jasności - nie polecam generalnie (do domowego) użytku
    polisingowców, nie jestem też zwolennikiem używanych komputerów (chyba, że
    od kogoś bliskiego lub znajomego). Raczej wolałbym mniej "wypasiony" ale
    złożony od nowa zestaw.
    Chodziło tylko o ten konkretny przypadek.

    --
    LPPL