  • Data: 2013-04-20 20:30:28
    Temat: Re: wymiana gratów
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-19 23:32, Smok Eustachy pisze:

    > Do rozbudowy źródłowego kompa. Za grosze masz o wiele silniejszy comp.

    Halo - Ziemia do wszystkich Smoków w tym kwadrancie - koordynaty:
    om>

    Oświecisz nas jak masz zamiar zrobić upgrade KT4AV MSI AGP 8x za pomocą
    któregoś z tych CPU, które wymieniłeś wyżej?
    Poza tym ustaliliśmy już, że ten komputer nie jest wart upgrade i stąd
    dyskusja czy lepiej coś poleasingowego na co najmniej C2D/C2Q czy lepiej
    dołożyć i kupić coś współczesnego i energooszcżednego na APU by
    posłużyło kolejnych parę lat.

    --
    /MB