  • 81. Data: 2011-11-22 16:14:40
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Karolek wrote:

    > Jak tez to, ze nie mialo to znaczenia... rownie dobrze mogl miec
    > przepalona zarowke, albo za glosny wydech.

    Zależy którą.

    > Po co przytaczasz argumenty, ktore nawet w zrodle sa juz odrzucane.

    Na razie to biegły je odrzucił. Zobaczymy czy sąd odrzuci. I co powie
    "kontrrzeczoznawca" (bo pewnie obrona takiego powoła).

    \SK

  • 82. Data: 2011-11-22 16:16:00
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Karolek wrote:

    > LOL, sam skorzystaj, ale z SJP, durniu.
    > Jak juz skorzystasz (chociaz nie licze, ze ogarniesz) to mozesz stad
    > wypierdalac w podskokach, razem ze swoimi bzdurami, ktorymi raczysz nas
    > w tym watku.

    Odstaw amfę to się nie będziesz tak wzburzał...

    \SK

  • 83. Data: 2011-11-22 16:23:00
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Tue, 22 Nov 2011 12:33:23 +0000 (UTC), AZ

    > Faktycznie, w dziwnym miejscu stoi to auto -- po strzale powinno się
    > przesunąć do osi jezdni ul. Sądowej, a nie do krawężnika. Ciekawe jak
    > nagranie z monitoringu wyglądało.

    wiele tam nie widac, slaba rozdzielczosc, spora odleglosc
    samochod toczy sie, przejezdza przez os jezdni i pojawia sie na 4-5 klatek
    motocykl i wali w przod samochodu

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 84. Data: 2011-11-22 16:33:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 11:33:27 +0100, R2r napisał(a):

    > Ale jak? Że niby za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym to
    > ubezpieczyciel pójdzie siedzieć?

    A znasz jakiś wyrok który tak się skończył ? Bo z doświadczenia wiem że
    jest nieumyślne spowodowanie ze skutkiem śmiertelnym ale wyroki są w
    zawieszeniu, poniieważ motocyklista także nie zachował się prawidłowo w tej
    sytuacji.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 85. Data: 2011-11-22 16:46:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-22 16:14, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Na razie to biegły je odrzucił.

    Warto tez chyba podkreslic, ze biegly to nie pierwszy lepszy,
    przypadkowy glupek, wziety z lapanki na chodniku (w przeciwienstwie do
    niektorych co tu zagladaja).

    > Zobaczymy czy sąd odrzuci. I co powie
    > "kontrrzeczoznawca" (bo pewnie obrona takiego powoła).

    Ale na razie nie widzimy wiec nie ma o czym mowic.

    --
    Karolek

  • 86. Data: 2011-11-22 16:58:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >jest nieumyślne spowodowanie ze skutkiem śmiertelnym ale wyroki są w
    >zawieszeniu, poniieważ motocyklista także nie zachował się prawidłowo

    Nie - jesli juz szukac uzasadnienia, to poniewaz winny byl trzezwy.

    J.

  • 87. Data: 2011-11-22 17:11:12
    Od: z <z...@g...pl>

    AZ pisze:

    > Jak to nie mial? To jego psi obowiazek.

    Obejrzałem sobie dopiero teraz fotki.
    Załamka. Za 70m stały samochody w korku (zawsze jest korek) przed
    następnymi światłami. Tak czy siak jak nie w tego to w innego by
    przywalił. (Następne skrzyżowanie litera T -> budynki) wąsko,
    taksówkarze po prawej, nierówna jezdnia, pieszych zatrzęsienie. KAMIKADZE!!!

  • 88. Data: 2011-11-22 18:28:45
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-22 16:46, Karolek wrote:

    > Warto tez chyba podkreslic, ze biegly to nie pierwszy lepszy,
    > przypadkowy glupek, wziety z lapanki na chodniku (w przeciwienstwie do
    > niektorych co tu zagladaja).

    Pewnie, że nie - za łatwa kasa. Należy też dodać, że niekoniecznie musi
    się znać, a po prostu musi mieć papiery 0 podobnie jakby twierdzić, że
    posiadacz PJ zna PoRD, bo ma PJ;) Zresztą byli już tacy, co stwierdzali,
    że oskarżony działał na szkodę spółki GNU. Sprawy w których dwójka
    biegłych wydaje sprzeczne opinie tez są raczej codziennością niż
    wyjątkiem. Więc bez przesady, z tą "biegłością".

    BTW znam dobrze środowisko pewnych rzeczoznawców. Jeśli myślisz, że oni
    jakiś egzamin przechodzą, albo coś... Muszą spełnić wymogi formalne, i
    chyba nawet formalnie jest zapisane, że muszą mieć rekomendację "już
    biegłych" i być zasłużeni dla "środowiska";)

    Shrek.

  • 89. Data: 2011-11-22 18:50:28
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Karolek"

    > Warto tez chyba podkreslic, ze biegly to nie pierwszy lepszy,
    > przypadkowy glupek, wziety z lapanki na chodniku (w przeciwienstwie do
    > niektorych co tu zagladaja).

    Wyluzuj - kiedyś sprowadziłem Uno z silnikiem Diesla, tyle, że w 2
    cześciach. Silnik trzeba było wymontować przed granicą (składak) po
    ponownym zamontowaniu tegoż silnika był mus powołać rzeczoznawcę do
    okreslenia pojemności itd...no to powołałem jakiegoś głomba chyba z
    PZMot, który nawet nie wiedział, gdzie szukać na silniku numeru, później
    nie mógł go odczytać i w sumie to ja sam ustaliłem sobie pojemność i moc
    silnika odczytując i dyktując numer tak jak mi pasowało. A Uno miało 3
    silniki diesla 1.3 wolnossący, 1.3 z turbo i 1.7 wolnossący - zgadnij
    jaki sobie ustaliłem? :)

  • 90. Data: 2011-11-22 19:54:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-22 18:28, Shrek pisze:

    > Pewnie, że nie - za łatwa kasa.

    To zostan bieglym.

    > Należy też dodać, że niekoniecznie musi
    > się znać, a po prostu musi mieć papiery 0 podobnie jakby twierdzić, że
    > posiadacz PJ zna PoRD, bo ma PJ;)

    A jednak znac sie musi, bo to bedzie jego pierwszy i ostatni wystep w
    roli bieglego.

    >Zresztą byli już tacy, co stwierdzali,
    > że oskarżony działał na szkodę spółki GNU. Sprawy w których dwójka
    > biegłych wydaje sprzeczne opinie tez są raczej codziennością niż
    > wyjątkiem. Więc bez przesady, z tą "biegłością".

    Tu nie chodzi o przesadyzm, tylko o to, ze przychodzi jakis jelop na
    p.m.s i twierdzi, ze wie lepiej niz biegly, co tam sie stalo i dlaczego,
    chociaz tam nie byl, a jako zrodlo swych wybitnych przemyslen bierze
    sobie artykul i opowiastki sklepikarza jak to jechal z pustymi
    pudlami... sorry, ale wqrwia mnie to.
    Wystarczy tylko wspomniec rewelacje grupowego bieglego "fiber" o
    zatrzymujacym sie predkosciomierzu.

> [...]
    > chyba nawet formalnie jest zapisane, że muszą mieć rekomendację "już
    > biegłych" i być zasłużeni dla "środowiska";)

    Formalnie to maja wymog posiadania specjalistycznej wiedzy z danego zakresu.
    A jezeli ktos sie z opinia bieglego nie zgadza, to niech powola innego
    niezaleznego i to potem konfrontuje.

    --
    Karolek