  • 1. Data: 2011-11-21 18:25:36
    Temat: Kolejne BMW
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Strach lodówkę otworzyć, bo albo Hanka w karton wjeżdża, albo jakiś pirat
    drogowy szaleje w BMW:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pijany-konsul-Ro
    sji-za-kolkiem-Mial-trzy-promile-n53196.html

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 2. Data: 2011-11-21 19:01:58
    Temat: Re: Kolejne BMW
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/21/2011 06:25 PM, P.B. wrote:

    > Strach lodówkę otworzyć, bo albo Hanka w karton wjeżdża, albo jakiś pirat
    > drogowy szaleje w BMW:
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pijany-konsul-Ro
    sji-za-kolkiem-Mial-trzy-promile-n53196.html

    Znam to auto. E60 525 sedan, szary, przed liftem.
    Kupiony był w Poznaniu u Smorawińskiego.

    Konsula zresz?ą też miałem okazję poznać. Nie wiem
    co go napadło, bo facet wysokiej kultury i spokoju
    zawsze był.

    :(

    Szkoda.

  • 3. Data: 2011-11-21 19:14:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > Nie wiem co go napadło, bo
    > facet wysokiej kultury i spokoju zawsze był.

    Władza i bezkarność deprawują. :) Dobrze, że nikogo nie zabił, 3 promile
    to już ostre przegięcie.

  • 4. Data: 2011-11-21 19:14:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/11/2011 18:14, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Władza i bezkarność deprawują. :) Dobrze, że nikogo nie zabił, 3 promile
    > to już ostre przegięcie.

    W Rosji? Lampka do obiadu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2011-11-21 19:16:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Konsula zresztą też miałem okazję poznać. Nie wiem
    > co go napadło, bo facet wysokiej kultury i spokoju
    > zawsze był.

    Mergims, nie jesteś ty jakim kierowcą rządowym Donka, tudzież jakim
    politycznym popleczikiem np. takiego Palikota ?. Stąd też by wynikało
    dlaczego tak bezpardonowo walisz w inne samochody ze stówą na blacie i
    włączoną kamerką , po których mówisz "no risk no fun"....

    Włos z głowy nie ma prawa co spaść co ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-11-21 19:17:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > W Rosji? Lampka do obiadu.

    Bez przesady. Zresztą jak widać temu też jazda za bardzo nie wyszła. ;)

    PS. Miałem kumpla z ambasady (nie rosyjskiej) i też lubił jeździć po % i
    generalnie miał wszystko w dupie bo nikt mu nic nie mógł zrobić.

  • 7. Data: 2011-11-21 19:17:51
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/21/2011 07:14 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Władza i bezkarność deprawują. :) Dobrze, że nikogo nie zabił, 3 promile
    > to już ostre przegięcie.

    Ale na serio. Coś musiało się mu stać, bo na 100000% był mega
    spokojny i wyważony. trudno.

    A to że nikomu nic? no to najważniejsze.

  • 8. Data: 2011-11-21 19:20:06
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/21/2011 07:16 PM, Endriu wrote:

    > Mergims, nie jeste? ty jakim kierowc? rz?dowym Donka, tudzie? jakim
    > politycznym popleczikiem np. takiego Palikota ?. St?d te? by wynika?o
    > dlaczego tak bezpardonowo walisz w inne samochody ze stów? na blacie i
    > w??czon? kamerk? , po których mówisz "no risk no fun"....
    >
    > W?os z g?owy nie ma prawa co spa?ae co ?.

    Piepszysz. Pojedź tam na miejsce do tej Łodzi, wysiądź z auta,
    popatrz na odległości jakie tam były i za chuja te 100 nie wyjdzie.
    Jak by była 100 to tamta C klasa zaliczyła by dachówke.

    A co do polityki i polityków nie będę się wypowiadał, bo by mnie
    rano o 6 coś innego niż budzik obudził.

  • 9. Data: 2011-11-21 19:20:50
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/21/2011 07:14 PM, kamil wrote:

    > W Rosji? Lampka do obiadu.

    Jeśli to TEN, to ma ze 2 metry wzrostu i ze 140kg wagi.
    Musiało by być wiadro a nie Lampka.

  • 10. Data: 2011-11-21 19:55:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 21-11-2011 18:25, P.B. pisze:

    > Strach lodówkę otworzyć, bo albo Hanka w karton wjeżdża, albo jakiś pirat
    > drogowy szaleje w BMW:

    Ew. orangutany z Mińskiego ZOO ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=xux9tNd3jwk

    --