  • Data: 2017-11-20 21:14:48
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-20 o 20:50, Zbych pisze:

    > Czyżby eagle w końcu "naumiał się" sprawdzania drc w trakcie rysowania
    > ścieżek? Wow.

    To było moje zgłoszenie techniczne problemu w wersji chyba 8.1. Powstała
    z tego dyskusja, potem zapowiedź zmian i w końcu wdrożyli :-) Raz
    jeszcze podkreślę, że jestem pod wrażeniem Autodesku jeśli chodzi o
    szybkość reakcji i to w kilku podobnych aspektach. :-)

    Ponadto to nie jest funkcjonalność DRC lecz Routera. DRC tego nie
    sprawdza i nie będzie sprawdzał, co popieram. Chodzi o to, że masz prawo
    zażyczyć sobie odstępstwo od reguły, którą sam narzuciłeś definiując
    określony Net Class.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek