  • Data: 2017-11-20 17:10:02
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-20 o 16:52, Marek S pisze:

    > Swoja drogą to katastrofa, co napisałeś. Interfejs jest nieprzemyślany.

    To jest program jeszcze prawie DOSowy. Uważam, że jak na swój wiek to
    nie ma się o co do niego przyczepić.

    > Spróbuj pobawić się Eaglem.

    Kiedyś się zastanawiałem, ale jak obejrzałem dema KiCada po tym jak
    Polacy się za niego wzięli to podjąłem decyzję, że kieruję się do niego.

    W porównaniu z moim Protelem brakuje mi w KiCadzie możliwości nadania
    różnych kolorów (dla róznych NET) liniom pokazującym połączenia do
    wykonania i możliwości ukrycia tych linii dla GND.

    > Na koniec wciskasz 1 guzik i masz N plików wyeksportowanych.

    Gerbery z Protela generują mi się jednym kliknięciem (drugim owiert,
    trzecim Peak-Place).
    Problemy się pojawiają jak się chce mieć ładną dokumentację.
    P.G.