  • Data: 2017-11-20 19:10:05
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.11.2017 o 16:32, Piotr Gałka pisze:

    > O której wersji piszesz i o jakiej zmianie?
    > Gdzieś koło lutego zainstalowałem sobie 4.0.6, a niedawno 4.0.7.
    > Nic jeszcze realnego nie zrobiłem, ale nie zauważyłem jakichś różnic.
    > P.G.

    Pracuję na Build:(2013-0707 BZR4022)-stable. Mam też wersję (2015 after
    mar-04) 64 bity chyba jakaś rozwojowa, ale na niej nie pracuję, bo
    między wersjami nastąpiła poważna zmiana. Nowy Kicad wymaga aby
    elementy w EeSchema miały podefiniowane typy footprintów. Wcześniej
    footprinty przydzielało się w CvPcb takim edytorze pliku .net. Było to
    dość wygodne. Nie przeczę, że przydzielanie footprintu na etapie edycji
    schematu też może być wygodne, ale jeśli przenoszę stare projekty do
    Kicada z 2015 to wygląda na to, że będę musiał latać po schemacie i
    ustalać wszystkie footprinty. Dochodzą jakieś problemy z tym, że przy
    otwieraniu starego projektu program próbuje zastępować stare biblioteki
    nowymi ale potyka się o różnice między małymi a dużymi literami.
    Pewnie jak będę robił zupełnie nowy projekt to zacznę go od jakiejś
    najnowszej wersji Kicada.

    --
    pozdrawiam
    MD