  • Data: 2017-11-19 22:15:28
    Temat: Re: wycinanie napisów z gerbera
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2017 o 20:30, Marek S pisze:

    > Zgadza się. Mergowałem wybrane, te które chciałem aby się połączyły - to
    > dla tych, którzy nie doczytali całości dialogu.

    > Ja wiem, że JS dostaje burdel w jednym pliku. Sam to napisał w wątku
    > otwierającym. Dlatego proponuję JS bunt i zaprzestanie przyjmowania
    > takich zleceń - oczywiście, o ile nie musi wchodzić w d...
    > zleceniodawcy. Jeśli musi... no cóż, ma przesrane :-)

    Nasz klient nasz Per Pan. Dodatkowa robota powinna dać dodatkową cenę.

    > A to czy na projektancie nie może wymóc takiej strategii - tego nie
    > wiemy przecież. Czytałem wątek i nigdzie o tym nie było napisane... o
    > ile czegoś nie przeoczyłem lub po moim komentarzu zostało napisane.
    >
    > Jak to gdzieś napisałem... jeśli masz kwadratowe opony po ostrym
    > hamowaniu bez ABS i dobre układy, to możesz wymóc aby w asfalcie
    > porobili dziury pasujące do Twoich opon. Wtedy przestanie trząść autem.
    > JS właśnie szuka takich znajomości próbując zająć się tematem od d...

    Bez przesady. Raz zmarnuje parę godzin aby napisać program, a potem przy
    przetwarzaniu projektu będzie siedział dodatkową godzinkę aby
    porozdzielać oznaczenia od obrysów. I to aby zdefiniować kryteria dla
    danego projektanta. Następnym razem przepuszcza gerbera przez swój
    program i patrzy czy wynik prawidłowy.

    --
    pozdrawiam
    MD