  • 41. Data: 2012-07-18 19:57:05
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 18/07/2012 18:33, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bez przesady.

    > Choćby nawet, to co z tego? Ja przynajmniej coś daję a nie tylko żądam
    > dla siebie. Mam kisić wiedzę?

    Mi to nie przeszkadza, stwierdzam fakt. Tacy do czegoś dochodzą
    w życiu, trzeba się cenić :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 42. Data: 2012-07-18 21:20:34
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 11:01, AlexY pisze:

    > Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
    > bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
    > (synowie) też sobie taki papier załatwił. Urażona duma? Tak samo jak
    > rodziców się nie wybiera to i w sposób życia dzieci nie powinno się
    > przesadnie ingerować, chciał - ma, jego sprawa, ale może problem
    > faktycznie istnieje i są osoby które rzeczywiście mają problem z nauką
    > zasad pisowni?

    > Nie chce mi się szukać ale jestem pewien że się czepiają, ofc nie ma to
    > być pisane prozą, rymowanką itp

    Proza - mowa niewierszowana, przeciwieństwo wiersza.
    Jak nie prozą ani wierszem, to co pozostaje?]

    ale kojaże

    Kojarzę.

    pytanie zadane tak
    > niechlujnie że musiałem przeczytać drugi raz żeby się domyśleć o co
    > chodzi, ortograficznie było ok, tylko brzmiało jakby yoda pytał, dostał
    > zjebki..

    To zdanie też trzeba przeczytać kilka razy aby zrozumieć :) Gdybyś nie
    wiedział to podpowiem, że oprócz przecinków wymyślono tez kropki. Warto
    je czasami użyć.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 43. Data: 2012-07-18 21:26:32
    Od: Mario <m...@...pl>

    > "Płaci" się punktami w dzialach, w których zadaje się pytania. Za
    > publikację własnego rozwiązania w dziale DIY
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum85.html można DOSTAĆ 300
    > punktów.
    > "Płacić" trzeba w dziale dla początkujących, zasilaniu, w działach
    > serwisowych.

    Zdaje się, że w mikrokontrolerach też. Czasami zdarza się, że ktoś ma
    jakiś problem, który nie jest oślą łączką i istnienie takiego topicu z
    zaproponowanymi rozwiązaniami poszerzałoby wiedzę w tej dziedzinie.
    Zmuszanie ludzi do pisania na obcojęzycznych forach nie służy ogólnie
    pojętemu środowisku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 44. Data: 2012-07-18 21:28:33
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 18:36, nenik pisze:

    > Zarejestrowalem sie na pewnym forum czy portalu. Klikam pobierz zalacznik,
    > a tam licznik 400h i info: aby pobrac zalacznik lub cos napisac musisz spedzic
    > na forum te 400h.

    400 godzin prac społecznych :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 45. Data: 2012-07-18 21:34:19
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-07-18 03:14, MH pisze:

    > ==============
    >
    > Po raz kolejny odsyłam do przeczytania wątka. Ładnych parę razy było "DZIĘKI".
    > Aż do pewnego momentu, kiedy Geniusz zamiast odpowiedzieć twierdząco bądź
    > przecząco na moje kolejne pytanie, bądź przemilczeć , stwierdził
    > autorytatywnie, że nic nie umiem w praktyce.

    Z boku wygląda to trochę inaczej.

    "> Nie komplikuj sobie życia nadmiarem teorii,
    > której potem zastosować nie potrafisz.

    Nie każdy wiedzę i praktykę z mlekiem matki cewką wysysał..

    EOT , geniuszu!!"

    Chciał ci wyprostować tok rozumowania, ale to cię uraziło, więc musiałeś
    się odgryźć :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 46. Data: 2012-07-18 21:34:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Wednesday, July 18, 2012, 9:26:32 PM, you wrote:

    [...]

    > Zdaje się, że w mikrokontrolerach też.

    Cały jeden punkt...

> [...]
    > poszerzałoby wiedzę w tej dziedzinie. Zmuszanie ludzi do pisania na
    > obcojęzycznych forach nie służy ogólnie pojętemu środowisku.

    Dosłużenie się tych kilku punktów, żeby załozyc nowy watek, to dla
    osoby mającej pojęcie o elektronice kilka minut. Przejrzeć kilka
    ostatnich tematów w dziale, który się zna i napisanie kilku
    odpowiedzi. I już. Dałeś coś od siebie, możesz ze spokojnym sumieniem
    też wziąć od innych. Nie trzeba być aktywnym na forum przez 400
    godzin.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2012-07-18 21:40:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oto dobry przykład całowania się w tyłki przez TĄ ekipę...

  • 48. Data: 2012-07-18 22:05:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Wednesday, July 18, 2012, 9:34:19 PM, you wrote:

    [...]

    > Chciał ci wyprostować tok rozumowania, ale to cię uraziło, więc musiałeś
    > się odgryźć :)

    Jeśli już musisz karmić, to chociaż tyle nie cytuj, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2012-07-18 22:13:55
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik " MH" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jakieś wnioski z tego? Izolować, a może pozabijać... Gorzej jest jednak z
    > inną
    > przypadłością, która niestety dotyka tych którzy chcą nauczać. Buta i brak
    > elementarnej kultury osobistej.

    Ponownie "podpinam się" pod innego rozmówcę, aby swoje 0.03PLN dołożyć.
    Ja jestem (test 13/10) dyslektykiem. Przy pisaniu u mnie ort orta ortem
    pogania, do spółki z całą masą literówek.
    Wyjątkowo dzisiaj jakoś jest prawie normalnie. Nie używam korekty w OE, nie
    mam. Tylko na WWW. Po prostu czytam i poprawiam, albo gdym bardzo zmęczony,
    to przepraszam. Ty to ładnie podsumowałeś, popieram. Zdarza mi się, że nie
    wyłapię błędu. Mam iść na stryczek, szafot, etc? RM by chciał, nie lubi
    mnie, bo mu powiedziałem parę słów prawdy (jak mi zagroził PLONKiem, zapewne
    myśląc, ze się zesram ze strachu i padnę Wielkiemu Modowi do stóp, całując
    nogi, a tu ZONK, mnie to wisi). Ale ja mam to w dupie.

    Pisuję tu dość często, czy moje posty są nieczytelne?
    Kultura... tutaj bym Twojego poprzednika podsumował.
    Sprawiedliwie uznając - wiedzę ma bardzo dużą i tego mi odmówić mu nie
    wolno.
    Ale po ludzku - "przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli". To jest OCD, to
    można leczyć.
    Liczę na to, że trafi kiedyś kosa na kamień...

  • 50. Data: 2012-07-18 23:10:24
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > EOT , geniuszu!!"
    >
    > Chciał ci wyprostować tok rozumowania, ale to cię uraziło, więc musiałeś

    ================

    A diabli wiedzą co chciał.. Przeczytaj jeszcze raz powyżej co napisał. Trudno
    to zakwalifikować do dobrych intencji nakierowania, czy jak to ująłeś
    "wyprostowania" toku rozumowania.Zupełnie inne intencje. Bałwochwalstwo aż
    kipi!! Czy się odgryzłem? Być może... Interpretować to można dowolnie, również
    i w ten sposób. Raczej moją intencją było zwrócenie uwagi na niestosowność,
    wręcz chamstwo jak to już w bieżącym wątku ktoś określił, dotyczące wpisu
    który jest cytowany powyżej. Przeglądając całą dyskusję, można wysnuć 2
    alternatywne wnioski:

    1) Wszyscy mamy 'nie halo pod kopułą', jest jeden jedyny który zasługuje na
    Nobla

    2) Jest tu jeden taki, który zasługuje na Jobla

    MH