  • 1. Data: 2012-07-17 16:33:25
    Temat: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wchodzę na forum, chcę założyć nowy wątek. Nadaję tytuł, piszę treść, klikam
    guzik "wyślij". Odpowiedź jest natychmiastowa:

    Nie masz wystarczającej ilości punktów aby założyć temat na tym forum,
    potrzeba punktów punktów!

    Bez komentarza...

    MH

  • 2. Data: 2012-07-17 16:45:17
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MH,

    Tuesday, July 17, 2012, 4:33:25 PM, you wrote:

> [...]
    > guzik "wyślij". Odpowiedź jest natychmiastowa:
    > Nie masz wystarczającej ilości punktów aby założyć temat na tym forum,

    I słusznie. Chciałbyś tylko brać?

    > Bez komentarza...

    A co tu komentować?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-07-17 16:49:37
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > I słusznie. Chciałbyś tylko brać?

    ci co chcą dawać też nie mają lekko, jako elektryk z polskiego miałem -3
    więc nie mam prawa nic pisać na elektrodzie

  • 4. Data: 2012-07-17 16:59:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 16:45:17 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > I słusznie. Chciałbyś tylko brać?

    Jak to brać? Przecież On chciał właśnie _dać_.

  • 5. Data: 2012-07-17 17:00:38
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):
    > I słusznie. Chciałbyś tylko brać?

    Ale dlaczego nie? Jest normalne, że są bardziej zaawansowani użytkownicy,
    którzy z reguły odpowiadają i mniej zaawansowani, którzy z reguły pytają.
    Praktycznie nigdzie nie ma z tym problemu, tylko na elektrodzie ktoś uznał,
    że to straszna niesprawiedliwość. Nie mam zielonego pojęcia po co liczyć
    komuś jakieś punkty i robić jakieś dziwne progi. Bezsensowne dzielenie ludzi
    na tych, którzy są godni otrzymać odpowiedź i tych, którzy nie zasługują. No
    chyba, że jest jakiś debil, który sam nie szuka rozwiązania, tylko chce
    gotowca. Ale to widać z treści pytania a nie z punktów.

    Mam na elektrodzie wystarczającą ilość punktów żeby pytać. Niemniej dziwnie
    się czuję zakładając wątek i będąc informowanym, że dostaję za to ujemne
    punkty, jakbym robił komuś krzywdę. Skoro zakładanie wątków na elektrodzie
    jest źle widziane, to po co w ogóle powstało to forum? I co dobrego przynosi
    tam ten system, który w porównaniu z Usenetem jest prawie totalitarny?
    Wyższą jakość dyskusji? Nie zauważyłem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2012-07-17 17:05:05
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):

    > I słusznie. Chciałbyś tylko brać?

    Że Co?? A co ty w ogóle wiesz o temacie, który chciałem poruszyć?

    > A co tu komentować?

    Skoro nic, to po cholerę zadajesz retoryczne pytanie?

    MH

  • 7. Data: 2012-07-17 17:15:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MH,

    Tuesday, July 17, 2012, 5:05:05 PM, you wrote:

    > Że Co?? A co ty w ogóle wiesz o temacie, który chciałem poruszyć?

    Wiem tyle, że nie masz punktów. Czyli nic jeszcze dla tamtej
    społeczności nie zrobiłeś.

    > Skoro nic, to po cholerę zadajesz retoryczne pytanie?

    Bo mogę.

    Buraczysz coraz bardziej. Jeszcze nie przeprosiłeś za bezsensowny atak
    w sprawie transformatora a już walisz dalsze punkty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-07-17 17:16:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello tryton,

    Tuesday, July 17, 2012, 4:49:37 PM, you wrote:

    > ci co chcą dawać też nie mają lekko, jako elektryk z polskiego miałem -3

    Trzeba się bylo uczyć.

    > więc nie mam prawa nic pisać na elektrodzie

    Tam masz taki guzik "Pisownia". Używaj go.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-07-17 17:26:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    teraz kiedy Tusk skumplił się z moderatorami elektrody i będzie budował
    polską dolnę krzemową - czas na alternatywę... niby mogło by powstać coś
    nowego, realnie ciekawego, ale mimo to Wy wszyscy walicie na elektrodę...
    Wasz problem...

  • 10. Data: 2012-07-17 17:27:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Tuesday, July 17, 2012, 5:00:38 PM, you wrote:

> [...]
    > że to straszna niesprawiedliwość. Nie mam zielonego pojęcia po co liczyć
    > komuś jakieś punkty i robić jakieś dziwne progi.

    Po to, żeby było wiadomo, kto coś sobą reprezentuje.

    Jest na Elektrodzie taki sobie ranking:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/pomocni.php zawierający ponad 28000
    stron. Zakładając jako minimum 5 punktów za pomoc jedynie ledwie
    pierwsze 207 stron jest warte uwagi. Mniej niż 1%

    [...]

    > jest źle widziane, to po co w ogóle powstało to forum? I co dobrego przynosi
    > tam ten system, który w porównaniu z Usenetem jest prawie totalitarny?

    Forum jest PRYWATNE i jego WŁAŚCICIEL ustala zasady.

    > Wyższą jakość dyskusji? Nie zauważyłem.

    Pewne posunięcia służą właśnie podniesieniu jakości. Choćby to, żeby
    skończyć z zakładaniem konta tylko po to, żeby o rezystor do diody LED
    zapytać.

    Dla osoby, która naprawdę interesuje się elektroniką i opanowała
    podstawy zdobycie kilku punktów, żeby zalożyć nowy wątek nie stanowi
    najmniejszego problemu.
    A jesli stanowi - wystarczy poprosić. Ale to wymaga minimum
    grzeczności.

    --
    Best regards,
    RoMan