    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Date: Wed, 18 Jul 2012 21:20:34 +0200

    W dniu 2012-07-18 11:01, AlexY pisze:

    > Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
    > bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
    > (synowie) też sobie taki papier załatwił. Urażona duma? Tak samo jak
    > rodziców się nie wybiera to i w sposób życia dzieci nie powinno się
    > przesadnie ingerować, chciał - ma, jego sprawa, ale może problem
    > faktycznie istnieje i są osoby które rzeczywiście mają problem z nauką
    > zasad pisowni?

    > Nie chce mi się szukać ale jestem pewien że się czepiają, ofc nie ma to
    > być pisane prozą, rymowanką itp

    Proza - mowa niewierszowana, przeciwieństwo wiersza.
    Jak nie prozą ani wierszem, to co pozostaje?]

    ale kojaże

    Kojarzę.

    pytanie zadane tak
    > niechlujnie że musiałem przeczytać drugi raz żeby się domyśleć o co
    > chodzi, ortograficznie było ok, tylko brzmiało jakby yoda pytał, dostał
    > zjebki..

    To zdanie też trzeba przeczytać kilka razy aby zrozumieć :) Gdybyś nie
    wiedział to podpowiem, że oprócz przecinków wymyślono tez kropki. Warto
    je czasami użyć.

    --
    pozdrawiam
    MD