  • 11. Data: 2012-07-17 17:37:09
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 17:27:51 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > pierwsze 207 stron jest warte uwagi. Mniej niż 1%
    >
    > [...]
    >
    > Forum jest PRYWATNE i jego WŁAŚCICIEL ustala zasady.

    > Pewne posunięcia służą właśnie podniesieniu jakości. Choćby to, żeby
    > skończyć z zakładaniem konta tylko po to, żeby o rezystor do diody LED
    > zapytać.
    >
    > Dla osoby, która naprawdę interesuje się elektroniką i opanowała
    > podstawy zdobycie kilku punktów, żeby zalożyć nowy wątek nie stanowi
    > najmniejszego problemu.
    > A jesli stanowi - wystarczy poprosić. Ale to wymaga minimum

    Nadawałbyś się na polityka, milicjanta i kaprala.
    Poprosić...
    Poprosze, Panie Władzo, o możliwość zapytania.
    Jeżeli przed 1990 nie byłeś w wojsku, a pewnie wogole nie byłeś w wojsku,
    bo inaczej miełabyś w sobie trochę pokory, to nie jest ci znane:
    'szerogerowy zwraca się z zapytaniem do obywatela kaprala'.
    Żeby zapytać nalęzy mieć zezwoalenie od władzy.
    Śmieszny się robisz, a może zawsze taki byłeś?

  • 12. Data: 2012-07-17 17:39:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wchodzę na forum,

    Niech mi ktos wyjasni, co takiego magicznego jest w tej Elektrodzie, ze
    co jakis czas ktos zali sie na nia, ze nie ma dostepu?
    Google na moje zapytania czesto podaje linki do Elektrody, ale jakos sie
    nie zdazylo, by odpowiedzi tam zawarte wyczerpywaly temat, lub chocby
    znaczaco poprawialy moja wiedze. Pomijam juz sama wyzszosc wygody
    czytania usenetu nad dowolnym forum i brak cenzury.
    Jeszcze jakby nie bylo alternatywy, to OK, monopolisci - mozna sie
    pieklic, ale jest p.m.e, sa miejsca, gdzie mozna udostepnic zalacznik,
    Ziemia sie kreci, ptaszki spiewaja, to "o co kaman?" - jak mowi mlodziez.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2012-07-17 17:50:21
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):

    > Buraczysz coraz bardziej. Jeszcze nie przeprosiłeś za bezsensowny atak
    > w sprawie transformatora a już walisz dalsze punkty.

    ===

    W sprawie transformatora?? Atak?? Chłopie, weź sobie poczytaj jeszcze raz
    wątek dot. DC/DC. W pewnym momencie poirytowałeś mnie zleksza swoją butą i
    wręcz chamstwem. W miejscu gdzie na postawione pytanie oczekiwałem odpowiedzi
    "TAK","NIE" lub "NIE WIEM", zrobiłeś sobie "wycieczkę osobistą". Nie jestem
    pierwszy i zapewne nie ostatni na grupie, który wyrobił już sobie zdanie na
    twój temat.

    MH

  • 14. Data: 2012-07-17 18:08:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 17:15:49 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    >
    > Buraczysz coraz bardziej. Jeszcze nie przeprosiłeś za bezsensowny atak
    > w sprawie transformatora a już walisz dalsze punkty.

    BTW, jesteś tylko elektronikiem, czy może krótkofalowcem też?
    Bo to, że krótkofalowcy mają pod deklem tak samo, jak prezesi PZD, to wiem,
    ale elektronicy, myślałem, że są normalni.
    Weź na przykład Jana Kaczmarka...
    http://www.youtube.com/watch?v=9t72ulihWn0

  • 15. Data: 2012-07-17 18:09:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    MH pisze tak:

    > Bez komentarza...

    Tu się nie rozmawia o Elektrodzie. Kto chce to sobie wchodzi.
    Nie wchodzę i nie chce żeby mi tu wyłaziła z KFa ;)

    --
    Piter

  • 16. Data: 2012-07-17 18:35:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    wiadomości news:1333002538.20120717172751@pik-net.pl.invalid...

    > Po to, żeby było wiadomo, kto coś sobą reprezentuje.
    >
    > Jest na Elektrodzie taki sobie ranking:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/pomocni.php

    "Nie masz uprawnień do ogladania tej strony, musisz posiadac jedno pomogl
    mi"

    Gon sie :)

  • 17. Data: 2012-07-17 18:41:56
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witaj w gronie:

    http://www.youtube.com/watch?v=h6OQF-aTFDo

  • 18. Data: 2012-07-17 18:42:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MH,

    Tuesday, July 17, 2012, 5:50:21 PM, you wrote:

    [...]

    Dostałeś pomoc, za którą nawet podziękowaś nie potrafisz. Dostałeś
    propozycję skopiowania oryginalnego transformatora, której nie
    zrozumiałeś. W zamian plujesz jadem.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2012-07-17 18:48:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Tuesday, July 17, 2012, 6:35:53 PM, you wrote:

    [...]

    > "Nie masz uprawnień do ogladania tej strony, musisz posiadac jedno pomogl
    > mi"

    Czyli jesteś poniżej 2.17% użytkowników Elektrody - ciesz się -
    zaliczasz sie do pozostałych 97.93% - jesteś w większości!

    > Gon sie :)

    Chyba Ty :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2012-07-17 18:49:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 18:42:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    >
    > Dostałeś pomoc, za którą nawet podziękowaś nie potrafisz. Dostałeś
    > propozycję skopiowania oryginalnego transformatora, której nie

    Pwnie, zabić za próbę 'zapytania'.
    Zgłoś do swojego lakarza, że należy się tobie 4-ta grupa.
    Ona co prawda nie istnieje jeszczee, ale jako dowód podaj to forum.