  • Data: 2015-06-15 23:56:12
    Temat: Re: wskaźnik anpięcia
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (...)
    > NAGRA E była znakomitą maszyna pogłosową. W słuchawkach słychać było
    > dźwięk z głowicy odczytującej, która była kilka centymetrów za głowicą
    > zapisującą. Więc to jakieś ćwierć sekundy. Tym się da kompletnie
    > zastopować mówcę. Jeśli się słyszy swój tak opóźniony głos, to po
    > prostu NIE DA sie powiedzieć więcej niż jedno słowo. Widziałem gdzieś
    > niedawno w intenecie takie urządzenie do uciszania mówców. Mikrofon
    > kierunkowy, takiż głośnik, wszystko w formie troche przerośniętej
    > suszarki do włosów. Ktoś na zebraniu nadto przynudza, to my go na
> [...]

    Ten sposób też znam. Ale, niestety, "członki" partyjne się wyznały, więc
    nie dało rady stosować.

    Natomiast zdarzało mi się czytać w różnych kościołach jako lektor.
    Czasami bywało fatalnie. Raz czytałem w Częstochowie w trakcie
    nabożeństwa na zakończenie pielgrzymki - więc nagłośniony był cały plac.
    Pogłos pewnie ze 2 sekundy. Trzeba było więc czytać
    słowo-po-słowie-powoli, bo inaczej robił się kocioł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam