-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wolniej w tunelu
Date: Wed, 12 Oct 2011 15:06:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <j743ch$4k6$1@news.onet.pl>
References: <j4kjdn$9cq$1@news.onet.pl> <j4lfh2$ua5$1@news.onet.pl>
<j4lmke$7q5$1@mx1.internetia.pl>
<6gb6j8sep7zu$.s5ii8dbl99h1.dlg@40tude.net> <j4mr0q$eh3$1@news.onet.pl>
<j4n6dr$qdg$1@news.onet.pl> <j4njq0$acv$1@news.onet.pl>
<j4no5b$rnk$1@news.onet.pl> <j4o2f2$2ii$1@news.onet.pl>
<j4o97e$s56$1@mx1.internetia.pl> <j4prl8$oq0$1@news.onet.pl>
<j4pt3v$qbl$1@inews.gazeta.pl> <j4stno$f29$1@news.onet.pl>
<0...@4...com> <j73m78$2vc$1@news.onet.pl>
<j73mgl$66s$2@inews.gazeta.pl> <j73v7e$fj1$1@news.onet.pl>
<j740f1$741$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1318424785 4742 195.136.33.140 (12 Oct 2011 13:06:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 13:06:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j740f1$741$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406001
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-12 14:16, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2011-10-12 13:55, The_EaGle pisze:
> (...)
>>>> Choć oczywiście pan Galas twierdzi że to nie z tego powodu w tunelu
>>>> jest
>>>> 50 a nie 70. Wg pana G to sprawa bezpieczeństwa...
>>>
>>> I ma rację.
>>
>> Bo jest ciemno i mroczno? Czy dlatego że jest łuk 10 stopni w tunelu?
>
> Masz te swoje "10" stopni.
>
> http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10239939,
Niebezpieczny_tunel_Wislostrady__Wypadek_za_wypadkie
m.html
A jak ci pokaże groźny wypadek na autostradzie to też będziesz twierdził
że 140 to stanowczo za szybko? Dużo bardziej wymagających zakrętów jest
na dwupasmowej zakopiance a tam można jechać 100km/h
To co pokazuje ZDM to nic innego jak manipulacja którą uprawia także
policja. Zamiast szukać przyczyn wypadków to uznaje się że jest jedna -
prędkość. Tymczasem sama prędkość nie jest praktycznie NIGDY przyczyną
wypadków. Zawsze oprócz prędkości coś się dzieje. Prędkość jedynie
zwiększa skutki wypadków a nie je powoduje! Sprawny samochód przy 140
nie odrywa się od ziemi i nie leci w ścianę.
> O kwestia prowadzenia akcji ratunkowej w tunelu przez grzeczność
> nie wspomnę, o przystanku autobusowym również.
Przystanki autobusowe są na Wisłostradzie? Są. Można tam jechać 70km/h?
Tak. Czy akcja ratunkowa będzie tam tak samo trudna jak samochód
przywali przy 50 w ścianę jak przy 70? Nie ma różnicy.
Na czym więc polega fenomen bezpieczniejszej 50tki w tunelu wobec
niebezpiecznej 70tki?
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=