-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wolniej w tunelu
Date: Wed, 12 Oct 2011 15:06:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <j743ch$4k6$1@news.onet.pl>
References: <j4kjdn$9cq$1@news.onet.pl> <j4lfh2$ua5$1@news.onet.pl>
<j4lmke$7q5$1@mx1.internetia.pl>
<6gb6j8sep7zu$.s5ii8dbl99h1.dlg@40tude.net> <j4mr0q$eh3$1@news.onet.pl>
<j4n6dr$qdg$1@news.onet.pl> <j4njq0$acv$1@news.onet.pl>
<j4no5b$rnk$1@news.onet.pl> <j4o2f2$2ii$1@news.onet.pl>
<j4o97e$s56$1@mx1.internetia.pl> <j4prl8$oq0$1@news.onet.pl>
<j4pt3v$qbl$1@inews.gazeta.pl> <j4stno$f29$1@news.onet.pl>
<0...@4...com> <j73m78$2vc$1@news.onet.pl>
<j73mgl$66s$2@inews.gazeta.pl> <j73v7e$fj1$1@news.onet.pl>
<j740f1$741$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1318424785 4742 195.136.33.140 (12 Oct 2011 13:06:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 13:06:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j740f1$741$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406001
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-12 14:16, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2011-10-12 13:55, The_EaGle pisze:
> (...)
>>>> Choć oczywiście pan Galas twierdzi że to nie z tego powodu w tunelu
>>>> jest
>>>> 50 a nie 70. Wg pana G to sprawa bezpieczeństwa...
>>>
>>> I ma rację.
>>
>> Bo jest ciemno i mroczno? Czy dlatego że jest łuk 10 stopni w tunelu?
>
> Masz te swoje "10" stopni.
>
> http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10239939,
Niebezpieczny_tunel_Wislostrady__Wypadek_za_wypadkie
m.html
A jak ci pokaże groźny wypadek na autostradzie to też będziesz twierdził
że 140 to stanowczo za szybko? Dużo bardziej wymagających zakrętów jest
na dwupasmowej zakopiance a tam można jechać 100km/h
To co pokazuje ZDM to nic innego jak manipulacja którą uprawia także
policja. Zamiast szukać przyczyn wypadków to uznaje się że jest jedna -
prędkość. Tymczasem sama prędkość nie jest praktycznie NIGDY przyczyną
wypadków. Zawsze oprócz prędkości coś się dzieje. Prędkość jedynie
zwiększa skutki wypadków a nie je powoduje! Sprawny samochód przy 140
nie odrywa się od ziemi i nie leci w ścianę.
> O kwestia prowadzenia akcji ratunkowej w tunelu przez grzeczność
> nie wspomnę, o przystanku autobusowym również.
Przystanki autobusowe są na Wisłostradzie? Są. Można tam jechać 70km/h?
Tak. Czy akcja ratunkowa będzie tam tak samo trudna jak samochód
przywali przy 50 w ścianę jak przy 70? Nie ma różnicy.
Na czym więc polega fenomen bezpieczniejszej 50tki w tunelu wobec
niebezpiecznej 70tki?
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=